Campanya "fas 6 anys"

dimecres 26 d'abril

Setmana II de Pasqua

Dia Mundial de la Propietat Intelectual

Afegeix el santoral al teu calendari

Sant Isidor, bisbe i doctor de l'Església

Membre d’una família de sants, tingué tres germans canonitzats: Leandre, Fulgenci i Florentina. Clergue de Sevilla, succeí en la seu episcopal al seu germà Leandre (600). Escriu dues obres molt importants: les famoses Etimologies, enciclopèdia de la saviesa de l'antiguitat adaptada a les exigències del seu temps; i el Llibre dels Proemis, aclareix el significat dels llibres de la Bíblia perquè siguin compresos per la mentalitat popular.

el club

EL CLUB

El Club Llibreria Claret vol reconèixer la fidelitat dels clients de la Llibreria Claret i oferir-los un seguit d’avantatges, tant de caràcter informatiu com econòmic.

Tot seguit et detallem algunes informacions interessants.

Avantatges de pertànyer al Club Llibreria Claret:

Els membres del Club obtindran un 5% de descompte directe en totes les seves compres, gaudiran de les promocions i ofertes especials que tinguin lloc en el decurs de l’any, comptaran amb informació immediata sobre les darreres novetats editorials i disposaran del butlletí periòdic Info+C amb l’agenda d’activitats de la Sala Pere Casaldàliga.

Passes que cal fer per donar-se’n d’alta:

Tots aquells clients que ho desitgin podran demanar la seva targeta del Club Llibreria Claret a la Llibreria o a l’adreça de correu electrònic clubllibreriaclaret@claret.cat; en tots dos casos se’ls facilitarà un formulari  que caldrà retornar omplert. D’aquesta manera seran acreditats com a membres del Club Llibreria Claret.

La targeta del Club Llibreria Claret és una iniciativa de la Llibreria Claret al servei de particulars, parròquies, institucions i empreses

La Llibreria té clients que pertanyen i representen una parròquia, institució o empresa; aitals clients podran demanar que no se’ls doni d’alta del Club Llibreria Claret com a persones particulars, ans en funció de l’entitat que representen.

La Llibreria Claret espera que aquesta iniciativa estigui a l’alçada de les expectatives dels seus clients i els desitja a tots una bona lectura.

Si vols més informació, pots enviar-nos un correu electrònic a clubllibreriaclaret@claret.cat.

Fes Club Claret, fes Llibreria!

recorda

Llibreria Claret-Sant Jordi 2017