La missa de cada dia

Dedicació de la Catedral de Barcelona

Festa a l’arxidiòcesi de Barcelona

Cant d’entrada

Vaig veure baixar del cel, venint de Déu, la ciutat santa, la nova Jerusalem, abillada com una núvia que s’engalana per al seu espòs.

Oració col·lecta

Oh, Déu, Vós que amb aquestes pedres vives i escollides, que són els vostres fidels, us construïu un temple digne de Vós, augmenteu en la vostra Església la gràcia que li heu donat, a fi que el poble fidel creixi contínuament com a edificació de la Jerusalem celestial.

O bé:

Oh, Déu, que heu donat el nom d’Església al vostre poble, feu que la comunitat reunida en nom vostre us veneri, us estimi, us segueixi i arribi, conduïda per Vós, a les promeses eternes.

DEDICACIÓ DE LES BASÍLIQUES DE SANT PERE i DE SANT PAU, APÒSTOLS

Memòria lliure

Després del seu martiri el cos de Pere, el ‘bon pastor’, fou sepultat al Vaticà i el de Pau, el ‘mestre de vida’, al camí d’Òstia. Al segle IV, Constantí hi erigí les corresponents basíliques: vers el 350, al Vaticà; i vers el 390 a la Via Ostiense. ‘Els mèrits i les virtuts, que superen tota ponderació, d’aquests dos homes, no els hem de considerar dissociats: l’elecció els va ajuntar, el treball els va fer semblants, la mort els va igualar’ (Sant Lleó el Gran, Sermó 82).

Oració col·lecta

Defenseu, Senyor, la vostra Església amb la protecció dels apòstols, a fi que, per mitjà d’aquells que anunciaren per primera vegada l’Evangeli, obtingui també fins a la fi del temps un augment de gràcia celestial.

Veure més...

el club

EL CLUB

El Club Llibreria Claret vol reconèixer la fidelitat dels clients de la Llibreria Claret i oferir-los un seguit d’avantatges, tant de caràcter informatiu com econòmic.

Tot seguit et detallem algunes informacions interessants.

Avantatges de pertànyer al Club Llibreria Claret:

Els membres del Club obtindran un 5% de descompte directe en totes les seves compres, gaudiran de les promocions i ofertes especials que tinguin lloc en el decurs de l’any, comptaran amb informació immediata sobre les darreres novetats editorials i disposaran del butlletí periòdic Info+C amb l’agenda d’activitats de la Sala Pere Casaldàliga.

Passes que cal fer per donar-se’n d’alta:

Tots aquells clients que ho desitgin podran demanar la seva targeta del Club Llibreria Claret a la Llibreria o a l’adreça de correu electrònic clubllibreriaclaret@claret.cat; en tots dos casos se’ls facilitarà un formulari  que caldrà retornar omplert. D’aquesta manera seran acreditats com a membres del Club Llibreria Claret.

La targeta del Club Llibreria Claret és una iniciativa de la Llibreria Claret al servei de particulars, parròquies, institucions i empreses

La Llibreria té clients que pertanyen i representen una parròquia, institució o empresa; aitals clients podran demanar que no se’ls doni d’alta del Club Llibreria Claret com a persones particulars, ans en funció de l’entitat que representen.

La Llibreria Claret espera que aquesta iniciativa estigui a l’alçada de les expectatives dels seus clients i els desitja a tots una bona lectura.

Si vols més informació, pots enviar-nos un correu electrònic a clubllibreriaclaret@claret.cat.

Fes Club Claret, fes Llibreria!

recorda

Paraula i vida 2018