Rep el Butlletí clicant aquí

dissabte 17 de novembre

Setmana XXXII de durant l'any

Dia Mundial de la Filosofia

Afegeix el santoral al teu calendari

Santa Isabel d'Hongria

Memòria obligatòria

Filla del rei d’Hongria, va contreure matrimoni ben jove, però el marit morí a la VI Croada. Llavors ella, amb només vint anys, es dedicà a una vida extraordinària de caritat, sobretot envers els pobres i els malalts. A Marburg fundà un hospital per tal de poder atendre’ls millor. Allí hi passà la resta de la seva vida, servint els malalts. Hi morí l’any 1231, amb 24 anys d’edat.

Oració col·lecta

Oh Déu, que heu concedit a Santa Isabel d’Hongria de reconèixer i de venerar Crist en els indigents; doneu-nos, per la seva intercessió, de poder servir els pobres i els afligits amb una caritat incansable.

el club

EL CLUB

El Club Llibreria Claret vol reconèixer la fidelitat dels clients de la Llibreria Claret i oferir-los un seguit d’avantatges, tant de caràcter informatiu com econòmic.

Tot seguit et detallem algunes informacions interessants.

Avantatges de pertànyer al Club Llibreria Claret:

Els membres del Club obtindran un 5% de descompte directe en totes les seves compres, gaudiran de les promocions i ofertes especials que tinguin lloc en el decurs de l’any, comptaran amb informació immediata sobre les darreres novetats editorials i disposaran del butlletí periòdic Info+C amb l’agenda d’activitats de la Sala Pere Casaldàliga.

Passes que cal fer per donar-se’n d’alta:

Tots aquells clients que ho desitgin podran demanar la seva targeta del Club Llibreria Claret a la Llibreria o a l’adreça de correu electrònic clubllibreriaclaret@claret.cat; en tots dos casos se’ls facilitarà un formulari  que caldrà retornar omplert. D’aquesta manera seran acreditats com a membres del Club Llibreria Claret.

La targeta del Club Llibreria Claret és una iniciativa de la Llibreria Claret al servei de particulars, parròquies, institucions i empreses

La Llibreria té clients que pertanyen i representen una parròquia, institució o empresa; aitals clients podran demanar que no se’ls doni d’alta del Club Llibreria Claret com a persones particulars, ans en funció de l’entitat que representen.

La Llibreria Claret espera que aquesta iniciativa estigui a l’alçada de les expectatives dels seus clients i els desitja a tots una bona lectura.

Si vols més informació, pots enviar-nos un correu electrònic a clubllibreriaclaret@claret.cat.

Fes Club Claret, fes Llibreria!

recorda

Catequesi 2018