La Missa de cada dia

tancar

divendres 21 de setembre

Setmana XXIV durant l'any

Afegeix el santoral al teu calendari

Dia Internacional de la Pau

Dia Mundial del Alzheimer

Sant Mateu, apòstol i evangelista

Festa

L’Evangeli que porta el seu nom, el descriu com un publicà cridat per Jesús que ho deixà tot i el va seguir (Mt 9,9), formant part dels Dotze. La tradició explica que va dur la Bona Nova de Jesús a les regions dels parts, a Pèrsia i a Etiòpia. “La joia de l’Evangeli la van experimentar els primers que van sentir predicar els Apòstols” (Papa Francesc).

Oració col·lecta

Oh Déu, amb la vostra misericòrdia inefable, vau escollir el publicà Mateu per convertir-lo en apòstol; feu que, amb el seu exemple i la seva intercessió, també nosaltres us seguim i ens unim fermament a Vós.

el club

EL CLUB

El Club Llibreria Claret vol reconèixer la fidelitat dels clients de la Llibreria Claret i oferir-los un seguit d’avantatges, tant de caràcter informatiu com econòmic.

Tot seguit et detallem algunes informacions interessants.

Avantatges de pertànyer al Club Llibreria Claret:

Els membres del Club obtindran un 5% de descompte directe en totes les seves compres, gaudiran de les promocions i ofertes especials que tinguin lloc en el decurs de l’any, comptaran amb informació immediata sobre les darreres novetats editorials i disposaran del butlletí periòdic Info+C amb l’agenda d’activitats de la Sala Pere Casaldàliga.

Passes que cal fer per donar-se’n d’alta:

Tots aquells clients que ho desitgin podran demanar la seva targeta del Club Llibreria Claret a la Llibreria o a l’adreça de correu electrònic clubllibreriaclaret@claret.cat; en tots dos casos se’ls facilitarà un formulari  que caldrà retornar omplert. D’aquesta manera seran acreditats com a membres del Club Llibreria Claret.

La targeta del Club Llibreria Claret és una iniciativa de la Llibreria Claret al servei de particulars, parròquies, institucions i empreses

La Llibreria té clients que pertanyen i representen una parròquia, institució o empresa; aitals clients podran demanar que no se’ls doni d’alta del Club Llibreria Claret com a persones particulars, ans en funció de l’entitat que representen.

La Llibreria Claret espera que aquesta iniciativa estigui a l’alçada de les expectatives dels seus clients i els desitja a tots una bona lectura.

Si vols més informació, pots enviar-nos un correu electrònic a clubllibreriaclaret@claret.cat.

Fes Club Claret, fes Llibreria!

recorda

Catequesi 2018