Horari:

Setmana XXV durant l'any

St. Andreu Kim i St. Pau Chong i companys

Memòria obligatòria

Tres cruentes persecucions (1839, 1846 i 1866) van originar 103 màrtirs a Corea. Destaquen el primer prevere, Andreu Kim, i Pau, catequista laic que durant vint anys guià la comunitat: “Us ho prego: no negligiu l’amor fratern, ajudeu-vos els uns als altres i persevereu fins que el Senyor es compadeixi de nosaltres i allunyi la tribulació. Aquí, a la presó, som una vintena. Si algú és sacrificat, us prego que no abandoneu la seva família” (Última exhortació d’Andreu).

Oració col·lecta

Oh Déu, creador i salvador de tots els homes, que d’una manera admirable vau cridar el poble de Corea a la fe catòlica perquè fos possessió vostra personal, i el vau fer créixer amb la mort gloriosa dels màrtirs Andreu, Pau i els seus companys; concediu-nos, per la seva intercessió i el seu exemple, que també nosaltres perseverem fins a la mort en la fidelitat a la vostra paraula.

Pots consultar les lectures d'avui a lectures.missa.app.

el club

EL CLUB

El Club Llibreria Claret vol reconèixer la fidelitat dels clients de la Llibreria Claret i oferir-los un seguit d’avantatges, tant de caràcter informatiu com econòmic.

Tot seguit et detallem algunes informacions interessants.

Avantatges de pertànyer al Club Llibreria Claret:

Els membres del Club obtindran un 5% de descompte directe en totes les seves compres, gaudiran de les promocions i ofertes especials que tinguin lloc en el decurs de l’any, comptaran amb informació immediata sobre les darreres novetats editorials i disposaran del butlletí periòdic Info+C amb l’agenda d’activitats de la Sala Pere Casaldàliga.

Passes que cal fer per donar-se’n d’alta:

Tots aquells clients que ho desitgin podran demanar la seva targeta del Club Llibreria Claret a la Llibreria o a l’adreça de correu electrònic clubllibreriaclaret@claret.cat; en tots dos casos se’ls facilitarà un formulari  que caldrà retornar omplert. D’aquesta manera seran acreditats com a membres del Club Llibreria Claret.

La targeta del Club Llibreria Claret és una iniciativa de la Llibreria Claret al servei de particulars, parròquies, institucions i empreses

La Llibreria té clients que pertanyen i representen una parròquia, institució o empresa; aitals clients podran demanar que no se’ls doni d’alta del Club Llibreria Claret com a persones particulars, ans en funció de l’entitat que representen.

La Llibreria Claret espera que aquesta iniciativa estigui a l’alçada de les expectatives dels seus clients i els desitja a tots una bona lectura.

Si vols més informació, pots enviar-nos un correu electrònic a clubllibreriaclaret@claret.cat.

Fes Club Claret, fes Llibreria!

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES:
RESPONSABLE
El Responsable del tractament de les seves dades és EDITORIAL CLARET, S.L.U., amb domicili a C/ Roger de Llúria, 5, 08010 Barcelona
FINALITAT
Tractarem les seves dades amb la finalitat d’aplicar-li els avantatges, descomptes i promocions que atorga la condició de soci i enviar-li comunicacions comercials sobre les nostres novetats, ofertes, promocions i activitats.
BASE LEGAL
Estem legitimats per a tractar les seves dades amb la finalitat esmentada en base al consentiment prestat per vostè en omplir aquest formulari. Vostè pot retirar el seu consentiment en qualsevol moment mitjançant correu electrònic a protecciodades@claret.cat
DESTINATARIS
Les seves dades no seran cedides a tercers
DRETS
Pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, portabilitat o oposició al tractament de les seves dades personals dirigint-se per escrit a C/ Roger de Llúria, 5, 08010 Barcelona.
INFORMACIÓ ADDICIONAL
Pot consultar informació addicional i detallada sobre com tractem les seves dades personals consultant la nostra Política de privacitat

recorda

Recomanacions de catequesi