Nou horari de la botiga:
10:30-13:30 i 16 a 19 h

tancar

dilluns 1 de juny

Setmana IX durant l'any

Dia Internacional de les Mares i els Pares

Afegeix el santoral al teu calendari

Sant Justí, màrtir

Procedent de Samaria (segle II), Justí inicià la recerca de la Font d’Aigua Viva pels camins de diverses filosofies. I quan es trobà amb Jesucrist, brollà dins seu l’Aigua de la Vida. Mestre de mestres, intentà de fer comprensible l’Evangeli a la cultura i a la societat del seu temps: «L’aliment, convertit en eucaristia per la Paraula de la pregària procedent d’ell mateix, nodreix el nostre cos i la nostra sang per transformar-nos» (Apologia I).

Pots consultar les lectures d'avui a lectures.missa.app.

el club

EL CLUB

El Club Llibreria Claret vol reconèixer la fidelitat dels clients de la Llibreria Claret i oferir-los un seguit d’avantatges, tant de caràcter informatiu com econòmic.

Tot seguit et detallem algunes informacions interessants.

Avantatges de pertànyer al Club Llibreria Claret:

Els membres del Club obtindran un 5% de descompte directe en totes les seves compres, gaudiran de les promocions i ofertes especials que tinguin lloc en el decurs de l’any, comptaran amb informació immediata sobre les darreres novetats editorials i disposaran del butlletí periòdic Info+C amb l’agenda d’activitats de la Sala Pere Casaldàliga.

Passes que cal fer per donar-se’n d’alta:

Tots aquells clients que ho desitgin podran demanar la seva targeta del Club Llibreria Claret a la Llibreria o a l’adreça de correu electrònic clubllibreriaclaret@claret.cat; en tots dos casos se’ls facilitarà un formulari  que caldrà retornar omplert. D’aquesta manera seran acreditats com a membres del Club Llibreria Claret.

La targeta del Club Llibreria Claret és una iniciativa de la Llibreria Claret al servei de particulars, parròquies, institucions i empreses

La Llibreria té clients que pertanyen i representen una parròquia, institució o empresa; aitals clients podran demanar que no se’ls doni d’alta del Club Llibreria Claret com a persones particulars, ans en funció de l’entitat que representen.

La Llibreria Claret espera que aquesta iniciativa estigui a l’alçada de les expectatives dels seus clients i els desitja a tots una bona lectura.

Si vols més informació, pots enviar-nos un correu electrònic a clubllibreriaclaret@claret.cat.

Fes Club Claret, fes Llibreria!

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES:
RESPONSABLE
El Responsable del tractament de les seves dades és EDITORIAL CLARET, S.L.U., amb domicili a C/ Roger de Llúria, 5, 08010 Barcelona
FINALITAT
Tractarem les seves dades amb la finalitat d’aplicar-li els avantatges, descomptes i promocions que atorga la condició de soci i enviar-li comunicacions comercials sobre les nostres novetats, ofertes, promocions i activitats.
BASE LEGAL
Estem legitimats per a tractar les seves dades amb la finalitat esmentada en base al consentiment prestat per vostè en omplir aquest formulari. Vostè pot retirar el seu consentiment en qualsevol moment mitjançant correu electrònic a protecciodades@claret.cat
DESTINATARIS
Les seves dades no seran cedides a tercers
DRETS
Pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, portabilitat o oposició al tractament de les seves dades personals dirigint-se per escrit a C/ Roger de Llúria, 5, 08010 Barcelona.
INFORMACIÓ ADDICIONAL
Pot consultar informació addicional i detallada sobre com tractem les seves dades personals consultant la nostra Política de privacitat

recorda

Sant Jordi 2020