Rep el Butlletí clicant aquí

divendres 19 d'abril

Setmana Santa

Dia de la Llengua Xinesa

Afegeix el santoral al teu calendari

Divendres Sant

Abans de la Litúrgia de la Paraula: Un cop a la seu, el celebrant, després que s’hagi prostrat o agenollat davant l’altar, diu «Senyor, no us oblideu de la vostra misericòrdia a favor dels vostres servents; protegiu-los i santifiqueu-los, ja que per ells Crist, en vessar la seva Sang, va inaugurar el misteri pasqual. Ell, que amb vós viu i regna pels segles dels segles».

Sant Antoni Maria Claret (1807-1870)

«¡Oh Jesús de la meva vida! Conec, sé i em consta que les penes, dolors i treballs són la divisa de l'apostolat. Amb la vostra gràcia els abraço, me'ls vesteixo i dic que, mitjançant el vostre ajut, Se­nyor i Pare meu, estic prompte a beure aquest calze de penes interiors i estic resolt a rebre aquest baptisme de penes exteriors, i dic: lluny de mi de gloriar-me en res més que en la Creu, on Vós esteu clavat per mi i jo també vull estar-ho per Vós. Així sigui» (Autobiografia 427).

«Capítol XXIX: De les virtuts de jesús que vaig proposar-me d'imitar: Menjar.-Pa i aigua durant els trenta anys de la seva vida oculta. Al desert, al final dels quaranta dies de dejuni rigorós, els àngels li portaren pa i aigua com a Elies. Els altres anys de la seva vida pública menjava el que li donaven i s'hi conformava. El menjar que prenia amb els apòstols era pa d'ordi i peix rostit, i encara d'això no en tenien sempre; ja que havien d'agafar espigues per matar la fam, i fins i tot d'això foren criticats. A la creu diu que té set i no li donen altra beguda que fel i vinagre per a més turment» (Aut. 430).

« [Després de l’atemptat a Holguín, de l’1 de febrer de 1856, en què és ferit a la cara] Feta la primera cura, van portar-me en una llitera a la casa de la meva posada. No puc explicar el plaer, el goig i l'alegria que sentia la meva ànima veient que havia aconseguit allò que tant desitjava, que era ves­sar la sang per amor de Jesús i de Maria i poder segellar amb la sang de les meves venes les veritats evangèliques. Feia pujar de grau la meva satisfacció el pensament que això era com un tast del que amb el temps as­soliria, que seria ves­sar-la tota i consumar el sacrifici amb la mort. Em semblava que aquestes ferides eren com la circumcisió de Jesús i que després amb el temps tindria l'afortunada i incomparable sort de morir a la creu d'un patíbul, per l'acció d'un pu­nyal as­sas­sí o d'una altra cosa així» (Aut. 577).

Papa Francesc

«El Divendres Sant és el moment culminant de l’amor. La mort de Jesús, que sobre la creu s’abandona al Pare per oferir la salvació a tot el món, expressa l’amor lliurat fins al final, sense fi. Un amor que vol abraçar-nos a tots sense excloure ningú. Un amor que s’estén a tot temps i a tot lloc: una font inesgotable de salvació de la qual cada un de nosaltres, pecadors, pot beure. Si Déu ens ha demostrat el seu amor suprem en la mort de Jesús, aleshores també nosaltres, regenerats per l’Esperit Sant, podem i hem d’estimar-nos els uns als altres» (Homilia, 23.03.16).

Pots consultar les lectures d’avui a lectures.missa.app.

el club

EL CLUB

El Club Llibreria Claret vol reconèixer la fidelitat dels clients de la Llibreria Claret i oferir-los un seguit d’avantatges, tant de caràcter informatiu com econòmic.

Tot seguit et detallem algunes informacions interessants.

Avantatges de pertànyer al Club Llibreria Claret:

Els membres del Club obtindran un 5% de descompte directe en totes les seves compres, gaudiran de les promocions i ofertes especials que tinguin lloc en el decurs de l’any, comptaran amb informació immediata sobre les darreres novetats editorials i disposaran del butlletí periòdic Info+C amb l’agenda d’activitats de la Sala Pere Casaldàliga.

Passes que cal fer per donar-se’n d’alta:

Tots aquells clients que ho desitgin podran demanar la seva targeta del Club Llibreria Claret a la Llibreria o a l’adreça de correu electrònic clubllibreriaclaret@claret.cat; en tots dos casos se’ls facilitarà un formulari  que caldrà retornar omplert. D’aquesta manera seran acreditats com a membres del Club Llibreria Claret.

La targeta del Club Llibreria Claret és una iniciativa de la Llibreria Claret al servei de particulars, parròquies, institucions i empreses

La Llibreria té clients que pertanyen i representen una parròquia, institució o empresa; aitals clients podran demanar que no se’ls doni d’alta del Club Llibreria Claret com a persones particulars, ans en funció de l’entitat que representen.

La Llibreria Claret espera que aquesta iniciativa estigui a l’alçada de les expectatives dels seus clients i els desitja a tots una bona lectura.

Si vols més informació, pots enviar-nos un correu electrònic a clubllibreriaclaret@claret.cat.

Fes Club Claret, fes Llibreria!

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES:
RESPONSABLE
El Responsable del tractament de les seves dades és EDITORIAL CLARET, S.L.U., amb domicili a C/ Roger de Llúria, 5, 08010 Barcelona
FINALITAT
Tractarem les seves dades amb la finalitat d’aplicar-li els avantatges, descomptes i promocions que atorga la condició de soci i enviar-li comunicacions comercials sobre les nostres novetats, ofertes, promocions i activitats.
BASE LEGAL
Estem legitimats per a tractar les seves dades amb la finalitat esmentada en base al consentiment prestat per vostè en omplir aquest formulari. Vostè pot retirar el seu consentiment en qualsevol moment mitjançant correu electrònic a protecciodades@claret.cat
DESTINATARIS
Les seves dades no seran cedides a tercers
DRETS
Pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, portabilitat o oposició al tractament de les seves dades personals dirigint-se per escrit a C/ Roger de Llúria, 5, 08010 Barcelona.
INFORMACIÓ ADDICIONAL
Pot consultar informació addicional i detallada sobre com tractem les seves dades personals consultant la nostra Política de privacitat

recorda

Setmana Santa i Pasqua 2019