tancar

divendres 20 d'octubre

Dia Mundial de l'Osteoporosi

Afegeix el santoral al teu calendari

Sant Corneli

El cristianisme també es va estendre entre els soldats romans com aquest centurió Corneli i la seva família (Ac 10-11).

el club

EL CLUB

El Club Llibreria Claret vol reconèixer la fidelitat dels clients de la Llibreria Claret i oferir-los un seguit d’avantatges, tant de caràcter informatiu com econòmic.

Tot seguit et detallem algunes informacions interessants.

Avantatges de pertànyer al Club Llibreria Claret:

Els membres del Club obtindran un 5% de descompte directe en totes les seves compres, gaudiran de les promocions i ofertes especials que tinguin lloc en el decurs de l’any, comptaran amb informació immediata sobre les darreres novetats editorials i disposaran del butlletí periòdic Info+C amb l’agenda d’activitats de la Sala Pere Casaldàliga.

Passes que cal fer per donar-se’n d’alta:

Tots aquells clients que ho desitgin podran demanar la seva targeta del Club Llibreria Claret a la Llibreria o a l’adreça de correu electrònic clubllibreriaclaret@claret.cat; en tots dos casos se’ls facilitarà un formulari  que caldrà retornar omplert. D’aquesta manera seran acreditats com a membres del Club Llibreria Claret.

La targeta del Club Llibreria Claret és una iniciativa de la Llibreria Claret al servei de particulars, parròquies, institucions i empreses

La Llibreria té clients que pertanyen i representen una parròquia, institució o empresa; aitals clients podran demanar que no se’ls doni d’alta del Club Llibreria Claret com a persones particulars, ans en funció de l’entitat que representen.

La Llibreria Claret espera que aquesta iniciativa estigui a l’alçada de les expectatives dels seus clients i els desitja a tots una bona lectura.

Si vols més informació, pots enviar-nos un correu electrònic a clubllibreriaclaret@claret.cat.

Fes Club Claret, fes Llibreria!

recorda

Paraula i vida 2018