La Missa de cada dia

Setmana III de durant l'any

Sant Francesc de Sales, bisbe i doctor de l'Església

Memòria obligatòria

Francesc de Sales (1567-1612), bisbe de Ginebra, fou essencialment un pastor que destacà pel seu humanisme religiós: ‘en qualsevol situació en què ens trobem, podem i hem d’aspirar a la vida perfecta’ (‘Introducció a la vida devota’). Amb Joana de Chantal funda l’Orde de la Visitació. És patró dels periodistes.

Oració col·lecta

Oh Déu, Vós heu volgut que el bisbe Sant Francesc de Sales es fes tot per a tots, cercant el bé dels homes; concediu-nos que, seguint el seu exemple, manifestem la suavitat del vostre amor en el servei dels nostres germans.

el club

EL CLUB

El Club Llibreria Claret vol reconèixer la fidelitat dels clients de la Llibreria Claret i oferir-los un seguit d’avantatges, tant de caràcter informatiu com econòmic.

Tot seguit et detallem algunes informacions interessants.

Avantatges de pertànyer al Club Llibreria Claret:

Els membres del Club obtindran un 5% de descompte directe en totes les seves compres, gaudiran de les promocions i ofertes especials que tinguin lloc en el decurs de l’any, comptaran amb informació immediata sobre les darreres novetats editorials i disposaran del butlletí periòdic Info+C amb l’agenda d’activitats de la Sala Pere Casaldàliga.

Passes que cal fer per donar-se’n d’alta:

Tots aquells clients que ho desitgin podran demanar la seva targeta del Club Llibreria Claret a la Llibreria o a l’adreça de correu electrònic clubllibreriaclaret@claret.cat; en tots dos casos se’ls facilitarà un formulari  que caldrà retornar omplert. D’aquesta manera seran acreditats com a membres del Club Llibreria Claret.

La targeta del Club Llibreria Claret és una iniciativa de la Llibreria Claret al servei de particulars, parròquies, institucions i empreses

La Llibreria té clients que pertanyen i representen una parròquia, institució o empresa; aitals clients podran demanar que no se’ls doni d’alta del Club Llibreria Claret com a persones particulars, ans en funció de l’entitat que representen.

La Llibreria Claret espera que aquesta iniciativa estigui a l’alçada de les expectatives dels seus clients i els desitja a tots una bona lectura.

Si vols més informació, pots enviar-nos un correu electrònic a clubllibreriaclaret@claret.cat.

Fes Club Claret, fes Llibreria!

recorda

Déu al carrer