Avui ports gratuïts

Només Península i Balears

tancar

dijous 24 de maig

Setmana VII de durant l'any

Jesucrist, Gran Sacerdot, per sempre
Jesucrist, Gran Sacerdot, per sempre

Jesucrist, l'únic mitjancer (sacerdot) entre Déu i la persona humana, ha fet dels batejats un poble sacerdotal, i, alhora, ha volgut triar d'entre aquest poble alguns dels seus membres perquè el reuneixin com a pastors i guies. «Que l’experiència de Jesús ens empenyi a sortir a l’encontre de tants germans que tenen set de Déu i ningú no els hi anuncia» (Papa Francesc, als sacerdots, 27.07.2013).

A CIELO ABIERTO-ITURBE, ANTONIO-9788432232251

A CIELO ABIERTO

PREMIO BIBLIOTECA BREVE 2017

sinopsi

Francia, segunda década del siglo XX. Sólo los más arriesgados pilotos son aceptados en Latécoère. Entre los seleccionados se encuentran Jean Mermoz, Henri Guillaumet y Antoine de Saint-Exupéry, tres valerosos aviadores que abrirán las primeras líneas de reparto postal en rutas sin explorar. Ninguna distancia es demasiado larga para ellos, ninguna cumbre excesivamente alta: las cartas deben ser entregadas en su destino. Cuando aterrizan, afrontan las vicisitudes de la vida en tierra en un siglo roto por los conflictos bélicos. A cielo abierto narra las fascinantes proezas de tres grandes amigos que dejaron huella en la historia de la aviación, y es, también, un homenaje al autor de El Principito, un escritor inolvidable que supo observar la realidad con ojos de niño. Antonio Iturbe ha escrito una novela fascinante gracias al cuidadoso equilibrio entre la acción trepidante y la sutil emotividad proyectada por la mirada de Saint-Exupéry acerca del mundo, a la cuidadosa caracterización de los personajes y a la ambientación tanto de los salones parisinos y los círculos literarios neoyorquinos como del mundo que envolvió a aquellos legendarios aviadores. Una celebración de la esencia de la literatura en un relato de amistad, de sueños inalcanzables, de amor y pasión, del placer de volar y descubrir, desde las alturas, un planeta bello repleto de misterios.

«Un narrador de aliento poderoso», Antón Castro. «Antonio Iturbe mezcla la precisión documental del periodista de racial con una gran fluidez narrativa» , Sergio Vila-Sanjuán. «Un escritor arriesgado y valiente», Adolfo García Ortega.

fitxa tècnica

títol
A CIELO ABIERTO
isbn 9788432232251
data de publicació 01/03/2017
editorial Seix Barral
número d'edicions 1
dades del llibre 622 pàg.
enquadernació Rústica
idioma Español / Castellano

llistat de matèries relacionades

20,81 €
21,90 €
(Estalviï's 5% de dte. per la web)

-Avui ports gratuïts*

*Únicament per a Península i Balears

-Pot rebre-ho demà*

*Si està disponible.
*Comandes peninsulars abans de 18:00h.

-O pot recollir-lo a la botiga.

més llibres de l'autor


els més venuts