Memòria obligatòria
Nascut a Toledo (607), va rebre una brillant formació, i essent abat del monestir d’Agalí (Toledo) i bisbe de Toledo (657), esmerçà els seus esforços a acostar la Bíblia i la doctrina de la tradició patrística al poble: ‘Aquell qui es lliura de ple a meditar l’Escriptura, escorcolla la saviesa dels seus predecessors i estudia les profecies, examina les explicacions d’autors famosos i penetra per paràboles complexes el misteri de proverbis i enigmes. Molts lloaran la seva intel·ligència, i la seva fama viurà per generacions’.
Oració col·lecta
Déu totpoderós, que féreu de Sant Ildefons un defensor insigne de la virginitat de Maria, concediu als qui creiem en aquest privilegi de la Mare del vostre Fill de sentir-nos emparats per la seva intercessió poderosa i maternal.
Pots consultar les lectures d'avui a lectures.missa.app.
Aquest llibre, resultat de la XV Aula Joan Maragall, aborda la qüestió de la comptabilitat entre el cristianisme i la modernitat, que és, sens dubte, el problema número u que aquell té plantejat a Occident en la nostra època.
L'autor reivindica la necessitat d'una aclimatació de la fe cristiana a la cultura moderna, tot preconitzant una major receptivitat mútua; la qual cosa comporta l'emergència d'un nou paradigma cristià, més sensible a les evidències culturals del nostre món.
I sosté que aquesta operació no és un joc de suma zero en què si el cristianisme hi guanya la modernitat hi perd i viceversa, sinó que tots dos no poden sinó guanyar-hi, perquè en resultarà un cristianisme més creïble i una modernitat més humana.
-Pot rebre-ho demà*
*Si està disponible.
*Comandes peninsulars abans de 17:00h.
Enviament gratuït*
*Comandes +50€ (Només Península i Illes Balears)
Durant l'estat d'alarma no es realitzen enviaments a Amèrica del Sud ni Amèrica Central.
-O pot recollir-lo a la botiga.
Aquest llibre, resultat de la XV Aula Joan Maragall, aborda la qüestió de la comptabilitat entre el cristianisme i la modernitat, que és, sens dubte, el problema número u que aquell té plantejat a Occident en la nostra època.
L'autor reivindica la necessitat d'una aclimatació de la fe cristiana a la cultura moderna, tot preconitzant una major receptivitat mútua; la qual cosa comporta l'emergència d'un nou paradigma cristià, més sensible a les evidències culturals del nostre món.
I sosté que aquesta operació no és un joc de suma zero en què si el cristianisme hi guanya la modernitat hi perd i viceversa, sinó que tots dos no poden sinó guanyar-hi, perquè en resultarà un cristianisme més creïble i una modernitat més humana.