Memòria obligatòria
Segons la ‘Vida’ escrita per Sant Atanasi, de jove, un cop morts els seus pares, es va prendre tan seriosament aquelles paraules de Jesús: ‘Si vols ser perfecte, vés, ven tot el que tens i dóna-ho als pobres, i tindràs un tresor al cel. Després vine i segueix-me’ (Mt 19,21b) que es retirà, tot sol, al desert d’Egipte durant més de vint anys (segle III). Però no es va pas desentendre dels problemes del món: mantingué contactes amb l’Església d’Alexandria, la seva ciutat, i encoratjava tots els qui li demanaven consell; molts l’anomenaven ‘Pare’ (‘Abat’), mentre omplien el desert de monestirs.
Oració col·lecta
Oh, Déu, Vós heu concedit a Sant Antoni, abat, de servir-vos al desert amb una vida admirable; per la seva intercessió, feu que renunciem a nosaltres mateixos i us estimem sobre totes les coses.
Pots consultar les lectures d'avui a lectures.missa.app.
La col·lecció de contes de lectura progressiva "De mica en mica" consta de vint-i-un llibres, que pretenen afermar psicològicament aquesta sensació que ja es "pot llegir", quan l'infant domina algunes grafies.
A cada un dels llibres:
l Es parteix de la freqüència dels sons per treballar les distintes posicions dels fonemes consonàntics.
l S'utilitza el vocabulari bàsic dels infants, per afavorir la comprensió de les lectures.
l Hi ha una història argumental que dóna una unitat global al contingut del text.
l Les il·lustracions reforcen les històries, el vocabulari i les maneres de dir, i faciliten la comprensió entre el que l'infant veu i el que llegeix.
l Observacions didàctiques que orienten sobre l'ús i la funció pedagògics de cada llibre.
- Les grafies o lletres estan ordenades segons la dificultat de lectura, i els fonemes se seqüencien de tal forma que s'evitin confusions pel punt i forma d'articulació en la pronúncia dels infants.
- Els llibres poden ser utilitzats tant com a material per a l'aprenentatge de la lectura a l'escola, com per a primeres lectures a la biblioteca de casa o de la classe. Treballem conjuntament els dos fonemes -r- i les dues representacions ortogràfiques; r i rr.
-Pot rebre-ho demà*
*Si està disponible.
*Comandes peninsulars abans de 17:00h.
Enviament gratuït*
*Comandes +50€ (Només Península i Illes Balears)
Durant l'estat d'alarma no es realitzen enviaments a Amèrica del Sud ni Amèrica Central.
-O pot recollir-lo a la botiga.
La col·lecció de contes de lectura progressiva "De mica en mica" consta de vint-i-un llibres, que pretenen afermar psicològicament aquesta sensació que ja es "pot llegir", quan l'infant domina algunes grafies.
A cada un dels llibres:
l Es parteix de la freqüència dels sons per treballar les distintes posicions dels fonemes consonàntics.
l S'utilitza el vocabulari bàsic dels infants, per afavorir la comprensió de les lectures.
l Hi ha una història argumental que dóna una unitat global al contingut del text.
l Les il·lustracions reforcen les històries, el vocabulari i les maneres de dir, i faciliten la comprensió entre el que l'infant veu i el que llegeix.
l Observacions didàctiques que orienten sobre l'ús i la funció pedagògics de cada llibre.
- Les grafies o lletres estan ordenades segons la dificultat de lectura, i els fonemes se seqüencien de tal forma que s'evitin confusions pel punt i forma d'articulació en la pronúncia dels infants.
- Els llibres poden ser utilitzats tant com a material per a l'aprenentatge de la lectura a l'escola, com per a primeres lectures a la biblioteca de casa o de la classe. Treballem conjuntament els dos fonemes -r- i les dues representacions ortogràfiques; r i rr.