660 671 515
    Rep el Butlletí clicant aquí

tancar

dijous 18 d'abril

Setmana Santa

Dijous Sant

 

Col·lecta: Oh Déu, vós ungíreu amb l’Esperit Sant el vostre Fill únic i el constituíreu Crist i Senyor; concediu-nos que, participant de la seva consagració, siguem en el món testimonis de la vostra obra redemptora. Per Crist Senyor nostre.

Papa Francesc:

«El Dijous Sant Jesús institueix l’Eucaristia, anticipant en el sopar pasqual el seu sacrifici en el Gòlgota. Per fer comprendre als deixebles l’amor que l’anima, els renta els peus, oferint una vegada més l’exemple en primera persona de com ells mateixos han d’obrar. L’Eucaristia és l’amor que es fa servei. És la presència sublim de Crist que vol alimentar tots els homes, especialment els més febles. No només això: donant-se a nosaltres com a menjar, Jesús ensenya que hem d’aprendre a compartir amb els altres aquest aliment perquè esdevingui una vertadera comunió de vida» (Homilia, 23.03.16).

«El Cenacle ens recorda el comiat del Mestre i la promesa de tornar a trobar-se amb els seus amics. Jesús no ens deixa, no ens abandona mai, ens precedeix en la casa del Pare i allà ens hi vol portar amb Ell. Però el Cenacle recorda també la mesquinesa, la traició. I qualsevol de nosaltres, i no solament sempre els altres, pot encarnar aquestes actituds, quan mirem amb suficiència al germà, el jutgem; quan traïm a Jesús amb els nostres pecats. El Cenacle ens recorda la comunió, la fraternitat, l’harmonia, la pau entre nosaltres» (Homilia, 26.05.14).

Pots consultar les lectures d’avui a lectures.missa.app.

EL ABC Y D DE LA FORMACIÓN DOCENTE

sinopsi

Las transformaciones sociales del siglo XXI y la profesionalización de los docentes ocupan un lugar destacado en la agenda de la política educativa en múltiples países y regiones. Con frecuencia, los esfuerzos realizados no han servido para garantizar un desarrollo profesional docente sostenido y, en la práctica, la formación docente ha probado ser "resistente" y difícil de cambiar. ¿Cuáles son las capacidades que los docentes deberían poseer para impartir una buena enseñanza? "El ABC y D de la Formación Docente" presenta un pormenorizado estudio de las cuatro fases clave que integran el proceso de formación de un docente. Se trata de un área específica de la investigación educativa en la que se reconocen cuatro líneas de análisis: las etapas previas del oficio de enseñar; la formación inicial en una institución específica; los primeros años de ejercicio profesional y el desarrollo profesional continuo. ¿Por qué cuesta tanto atreverse a cambiar, a introducir innovaciones en la práctica habitual? ¿Cuál es el elemento clave que determina que las acciones de formación sistemáticamente sean fagocitadas por la realidad cotidiana, por la rutina? Son éstas algunas preguntas que este libro intenta responder. Para hacerlo, se propone una reflexión en torno a las peculiaridades de la formación de adultos y un análisis acerca de cómo se estructura y organiza el aprendizaje de los docentes.
El libro encierra una reivindicación de los docentes. Ellos importan -e importan mucho- para influir en el aprendizaje de los estudiantes y para mejorar la calidad de la educación. Y, puesto que el docente "cuenta", se necesitan buenas políticas para que la formación inicial, el inicio en la docencia y el desarrollo profesional de esos educadores les asegure las capacidades que van a necesitar a lo largo de su extensa trayectoria profesional.

fitxa tècnica

títol
EL ABC Y D DE LA FORMACIÓN DOCENTE
isbn 978-84-277-2085-5
data de publicació 01/04/2015
editorial Narcea
número d'edicions 1
dades del llibre 174 pàg.
enquadernació Rústica
idioma Español / Castellano


17,58 €
18,50 €
(Estalviï's 5% de dte. per la web)
No disponible

-Pot rebre-ho demà*

*Si està disponible.
*Comandes peninsulars abans de 18:00h.

Enviament gratuït*
*Comandes + 50€

-O pot recollir-lo a la botiga.

sinopsis
fitxa tècnica

Las transformaciones sociales del siglo XXI y la profesionalización de los docentes ocupan un lugar destacado en la agenda de la política educativa en múltiples países y regiones. Con frecuencia, los esfuerzos realizados no han servido para garantizar un desarrollo profesional docente sostenido y, en la práctica, la formación docente ha probado ser "resistente" y difícil de cambiar. ¿Cuáles son las capacidades que los docentes deberían poseer para impartir una buena enseñanza? "El ABC y D de la Formación Docente" presenta un pormenorizado estudio de las cuatro fases clave que integran el proceso de formación de un docente. Se trata de un área específica de la investigación educativa en la que se reconocen cuatro líneas de análisis: las etapas previas del oficio de enseñar; la formación inicial en una institución específica; los primeros años de ejercicio profesional y el desarrollo profesional continuo. ¿Por qué cuesta tanto atreverse a cambiar, a introducir innovaciones en la práctica habitual? ¿Cuál es el elemento clave que determina que las acciones de formación sistemáticamente sean fagocitadas por la realidad cotidiana, por la rutina? Son éstas algunas preguntas que este libro intenta responder. Para hacerlo, se propone una reflexión en torno a las peculiaridades de la formación de adultos y un análisis acerca de cómo se estructura y organiza el aprendizaje de los docentes.
El libro encierra una reivindicación de los docentes. Ellos importan -e importan mucho- para influir en el aprendizaje de los estudiantes y para mejorar la calidad de la educación. Y, puesto que el docente "cuenta", se necesitan buenas políticas para que la formación inicial, el inicio en la docencia y el desarrollo profesional de esos educadores les asegure las capacidades que van a necesitar a lo largo de su extensa trayectoria profesional.

títol
EL ABC Y D DE LA FORMACIÓN DOCENTE

isbn 978-84-277-2085-5
data de publicació 01/04/2015
editorial Narcea
número d'edicions 1
dades del llibre 174 pàg.
enquadernació Rústica
idioma Español / Castellano
compartir llibre

més llibres de l'autor

els més venuts