660 671 515

   Rep el Butlletí clicant aquí

tancar

dimarts 19 de març

Setmana II de Quaresma

Sant Josep, espòs de la Verge

 

En Josep s’acompleix la promesa feta per Déu a una llarga successió de patriarques entre els quals, tal com remarquen les lectures d’avui, destaquen Abraham i David.

Abraham es va posar en camí, renunciant a la seguretat de casa seva, i esperà contra tota esperança confiant que Déu compliria la seva promesa i, malgrat la seva edat avançada, el faria pare d’una multitud de pobles.

David, malgrat els seus pecats i infidelitats, va rebre la promesa incondicional d’un descendent segons el cor de Déu i d’una dinastia per sempre.

En Josep, com la darrera baula d’una llarga cadena, trobem alguna cosa d’Abraham i de David. Com David, el seu Fill serà més gran que ell mateix, i serà Rei per sempre no pas de l’Israel històric, ans d’una multitud de pobles reunida en el nou Poble de Déu.

Com Abraham, Josep rep de Déu una descendència més enllà de tota expectativa humana, i accepta d’embarcar-se en un camí desconegut, deixant-se portar per la iniciativa de Déu.

Oració col·lecta

Senyor, Déu totpoderós, Vós confiàreu a Sant Josep les primícies del misteri de la salvació; concediu a la vostra Església, per intercessió de l’espòs de Maria, de ser fidel custodi d’aquest misteri i de dur-lo a la seva perfecció.

EL ECONOMISTA EN PIJAMA -STEVEN E. LANDSBURG-9788423413430

EL ECONOMISTA EN PIJAMA

LA ECONOMÍA EN NUESTRA VIDA COTIDIANA

sinopsi

¿Por qué cuestan tanto las palomitas en el cine? La respuesta obvia es que el propietario tiene el monopolio y por eso puede aumentar el precio, pero si esa fuera toda la historia, también pondría un precio para usar el baño. Cuando una helada repentina destruye gran parte de la cosecha de naranjas de Florida y los precios se disparan, los periodistas apuntan a la respuesta fácil del monopolio. Los economistas consideran todo lo contrario: Si los productores tenía el poder de monopolio, habrían aumentado los precios antes de la helada.A esta y otras preguntas como ¿por qué los promotores de conciertos no elevan los precios de las entradas, incluso cuando están seguros de que se agotarán con meses de anticipación? contesta Steven E. Landsburg en esta edición revisada y actualizada del este libro, uno de los grandes bestsellers de divulgación económica de todos los tiempos.

fitxa tècnica

títol
EL ECONOMISTA EN PIJAMA
isbn 9788423413430
data de publicació 01/02/2013
editorial DEUSTO, S.A.
número d'edicions 1
dades del llibre 300 pàg.
dimensions 23,00 x 15,00 cm
enquadernació Rústica
idioma Español / Castellano


18,95 €
19,95 €
(Estalviï's 5% de dte. per la web)
No disponible

-Pot rebre-ho demà*

*Si està disponible.
*Comandes peninsulars abans de 18:00h.

Enviament gratuït*
*Comandes +50€

-O pot recollir-lo a la botiga.

sinopsis
fitxa tècnica

¿Por qué cuestan tanto las palomitas en el cine? La respuesta obvia es que el propietario tiene el monopolio y por eso puede aumentar el precio, pero si esa fuera toda la historia, también pondría un precio para usar el baño. Cuando una helada repentina destruye gran parte de la cosecha de naranjas de Florida y los precios se disparan, los periodistas apuntan a la respuesta fácil del monopolio. Los economistas consideran todo lo contrario: Si los productores tenía el poder de monopolio, habrían aumentado los precios antes de la helada.A esta y otras preguntas como ¿por qué los promotores de conciertos no elevan los precios de las entradas, incluso cuando están seguros de que se agotarán con meses de anticipación? contesta Steven E. Landsburg en esta edición revisada y actualizada del este libro, uno de los grandes bestsellers de divulgación económica de todos los tiempos.

títol
EL ECONOMISTA EN PIJAMA

isbn 9788423413430
data de publicació 01/02/2013
editorial DEUSTO, S.A.
número d'edicions 1
dades del llibre 300 pàg.
dimensions 23,00 x 15,00 cm
enquadernació Rústica
idioma Español / Castellano
compartir llibre

els més venuts