Tancat per vacances:

de l'1 al 23 d'agost.

tancar

dijous 6 d'agost

Setmana XVIII de durant l'any

Transfiguració del Senyor

La festa d’avui recorda un fet central en l’evangeli. Al bell mig de la vida pública de Jesús, quan després dels primers temps d’èxits populars Jesús comença a dir que la seva fidelitat a l’amor de Déu acabarà portant-lo a morir en una creu, té lloc un esdeveniment de gran intensitat espiritual: Jesús puja al cim d’una muntanya amb els seus tres deixebles més amics. És un moment important i cal interpretar-lo en un ambient de fe i de pregària. Jesús, tot sol, dalt la muntanya, en pregària, es dóna a conèixer. Jesús apareix llavors centrant la Llei i els Profetes, i el seu rostre és la glòria de Déu. Els deixebles es queden bocabadats, i tenen ganes de quedar-s’hi. Però Jesús els vol fer entendre que allò és com un tast del que serà el final del seu camí; els vol fer entendre que el seu camí porta a la mort, però que aquella mort obrirà les portes a la vida plena i lluminosa de la resurrecció.

Aquest fet evangèlic el recordem també cada any el segon diumenge de Quaresma, per ajudar-nos a viure millor el sentit d’aquell temps litúrgic, que és un camí que ens porta cap a la commemoració de la mort de Jesús però amb els ulls posats en la seva resurrecció, el dia de la Pasqua Florida. Però el tornem a recordar i celebrar en aquesta festa d’avui d’origen oriental que ens fa reviure un cop més l’alegria de seguir Jesús. Perquè el camí de Jesús és sempre llum de vida.

Molts dels qui porten el nom de Salvador celebren avui el seu sant: perquè Jesús és el nostre salvador, la nostra llum, la nostra vida.

Veure més...

Pots consultar les lectures d'avui a lectures.missa.app.

EXPRIME LA IDEA

sinopsi

A través de 30 campañas de clientes tan prestigiosos como Amazon, BMW, Citibank, Rolling Stone, EDS, Holiday Inn, Lee Jeans, Miller, Nestlé, NYSE, Skoda, Subway, Time, Virgin, entre otros, explicadas en detalle con sus fiascos y éxitos, nos enseñan a sacar partido a la creatividad.

¿Cómo reposicionar una marca como Skoda que era el hazmerreír de la industria? ¿O los vaqueros Lee que «son para madres culonas»? ¿Cómo dinamizar a toda una empresa mastodóntica con un solo pase de una película? ¿O lograr que una fuerza de ventas suelte un alarido de entusiasmo al ver una gráfica? ¿O que todo un país se identifique y se reconozca en una nueva marca visual?

Desde ideas tan básicas como gastar más en estudios para definir la estrategia que en verificar la ejecución, usar originalmente los nuevos medios de comunicación y apropiarse del valor emocional de una verdad esencial para ese sector, hasta consejos realistas sobre cómo atraer y retener a los mejores para formar un equipo y despedir a los imbéciles que van de divos.

Tremendamente sincero y formativo, este libro explica cómo identificar la idea esencial y cómo sacarle el jugo para lograr multiplicar el valor de la creatividad.

fitxa tècnica

títol
EXPRIME LA IDEA
isbn 9788416624522
data de publicació 12/04/2016
número d'edicions 1
dades del llibre 212 pàg.
enquadernació Carpeta
idioma Español / Castellano

llistat de matèries relacionades

18,90 €
19,90 €
(Estalviï's 5% de dte. per la web)

- Els enviaments es realitzaran a partir del 23 d'agost.*

*Si està disponible.

Enviament gratuït: comandes +50€ (Només Espanya Península i Illes Balears).

-O podrà recollir-lo a la botiga.

sinopsis
fitxa tècnica

A través de 30 campañas de clientes tan prestigiosos como Amazon, BMW, Citibank, Rolling Stone, EDS, Holiday Inn, Lee Jeans, Miller, Nestlé, NYSE, Skoda, Subway, Time, Virgin, entre otros, explicadas en detalle con sus fiascos y éxitos, nos enseñan a sacar partido a la creatividad.

¿Cómo reposicionar una marca como Skoda que era el hazmerreír de la industria? ¿O los vaqueros Lee que «son para madres culonas»? ¿Cómo dinamizar a toda una empresa mastodóntica con un solo pase de una película? ¿O lograr que una fuerza de ventas suelte un alarido de entusiasmo al ver una gráfica? ¿O que todo un país se identifique y se reconozca en una nueva marca visual?

Desde ideas tan básicas como gastar más en estudios para definir la estrategia que en verificar la ejecución, usar originalmente los nuevos medios de comunicación y apropiarse del valor emocional de una verdad esencial para ese sector, hasta consejos realistas sobre cómo atraer y retener a los mejores para formar un equipo y despedir a los imbéciles que van de divos.

Tremendamente sincero y formativo, este libro explica cómo identificar la idea esencial y cómo sacarle el jugo para lograr multiplicar el valor de la creatividad.

títol
EXPRIME LA IDEA

isbn 9788416624522
data de publicació 12/04/2016
número d'edicions 1
dades del llibre 212 pàg.
enquadernació Carpeta
idioma Español / Castellano
compartir llibre

els més venuts