tancar

diumenge 24 de setembre

Setmana XXV de durant l'any

Mare de Déu de la Mercè
Mare de Déu de la Mercè

 

Solemnitat a la ciutat de Barcelona

Col·lecta de la missa: Senyor Déu nostre, que en la vostra admirable providència volguéreu que la Mare del vostre Fill experimentés les angoixes i els sofriments humans; per la intercessió de Maria, consol dels afligits i alliberadora dels captius, concediu als qui viuen sota qualsevol esclavatge la veritable llibertat dels fills de Déu.

Papa Francesc: “La llibertat és un do per tal que sapiguem elegir bé en la vida. Maria, com a bona mare ens n’ensenya”.

"La Mare de Déu de la Mercè i el seu missatge són una de les glòries religioses més insignes de tot el món. I no cal dir que, per a Barcelona i Catalunya, la Mercè n’informa tota la vida i el tarannà" (P. Miquel d'Esplugues).

"Els redemptors de captius foren uns corredors d’homes impel·lits per la caritat: compraven esclaus per fer-los lliures, obraven una noble transacció entre islamisme i cristianisme, aquest donava el diner i aquell els homes; i aquesta institució piadosa és el complement de les institucions mercantils catalanes" (Torras i Bages, La Tradició Catalana, llibre II, I, I).

“Veig arreu veritats captives, quin Orde de la Mercè s’aixecarà per redimir-les?” (Jacques Maritain).

Veure més...

 

EXPRIME LA IDEA -FALLON, PAT / SENN, FRED-9788416624522

EXPRIME LA IDEA

sinopsi

A través de 30 campañas de clientes tan prestigiosos como Amazon, BMW, Citibank, Rolling Stone, EDS, Holiday Inn, Lee Jeans, Miller, Nestlé, NYSE, Skoda, Subway, Time, Virgin, entre otros, explicadas en detalle con sus fiascos y éxitos, nos enseñan a sacar partido a la creatividad.

¿Cómo reposicionar una marca como Skoda que era el hazmerreír de la industria? ¿O los vaqueros Lee que «son para madres culonas»? ¿Cómo dinamizar a toda una empresa mastodóntica con un solo pase de una película? ¿O lograr que una fuerza de ventas suelte un alarido de entusiasmo al ver una gráfica? ¿O que todo un país se identifique y se reconozca en una nueva marca visual?

Desde ideas tan básicas como gastar más en estudios para definir la estrategia que en verificar la ejecución, usar originalmente los nuevos medios de comunicación y apropiarse del valor emocional de una verdad esencial para ese sector, hasta consejos realistas sobre cómo atraer y retener a los mejores para formar un equipo y despedir a los imbéciles que van de divos.

Tremendamente sincero y formativo, este libro explica cómo identificar la idea esencial y cómo sacarle el jugo para lograr multiplicar el valor de la creatividad.

fitxa tècnica

títol
EXPRIME LA IDEA
isbn 9788416624522
data de publicació 12/04/2016
número d'edicions 1
dades del llibre 212 pàg.
enquadernació Carpeta
idioma Español / Castellano

llistat de matèries relacionades

18,90 €
19,90 €
(Estalviï's 5% de dte. per la web)

-Ports gratuïts* 
*Comandes +50€

-Pot rebre-ho demà*
*Comandes peninsulars abans de 18:00h
-O pot recollir-lo a la botiga

els més venuts