La missa de cada dia
Subscriu-te

tancar

divendres 24 de novembre

Sant Andreu Dung Lac i companys, prevere, i companys, màrtirs
Sant Andreu Dung Lac i companys, prevere, i companys, màrtirs

 

Memòria obligatòria

Entre els 117 màrtirs del Vietnam canonitzats el 19 de juny de 1989, destaca Andreu Dung-Lac, que desplegà gran activitat sacerdotal i sofrí persecucions, fins a rebre el martiri per decapitació el 21 de desembre del 1839: ‘Enmig de tots aquests turments, que solen espantar els altres, per la gràcia de Déu estic ple de goig i d’alegria, perquè no estic sol, estic amb Crist, perquè la seva misericòrdia dura per sempre’ (Carta de Pau, un company seu).

Oració col·lecta

Oh Déu, font i origen de tota paternitat, Vós que vau fer que els sants màrtirs Andreu i els seus companys fossin fidels a la Creu del vostre Fill fins a vessar la sang, concediu-nos, per la seva intercessió, que, propagant el vostre amor entre els germans, puguem ser, de nom i de fet, fills vostres.

EXPRIME LA IDEA -FALLON, PAT / SENN, FRED-9788416624522

EXPRIME LA IDEA

sinopsi

A través de 30 campañas de clientes tan prestigiosos como Amazon, BMW, Citibank, Rolling Stone, EDS, Holiday Inn, Lee Jeans, Miller, Nestlé, NYSE, Skoda, Subway, Time, Virgin, entre otros, explicadas en detalle con sus fiascos y éxitos, nos enseñan a sacar partido a la creatividad.

¿Cómo reposicionar una marca como Skoda que era el hazmerreír de la industria? ¿O los vaqueros Lee que «son para madres culonas»? ¿Cómo dinamizar a toda una empresa mastodóntica con un solo pase de una película? ¿O lograr que una fuerza de ventas suelte un alarido de entusiasmo al ver una gráfica? ¿O que todo un país se identifique y se reconozca en una nueva marca visual?

Desde ideas tan básicas como gastar más en estudios para definir la estrategia que en verificar la ejecución, usar originalmente los nuevos medios de comunicación y apropiarse del valor emocional de una verdad esencial para ese sector, hasta consejos realistas sobre cómo atraer y retener a los mejores para formar un equipo y despedir a los imbéciles que van de divos.

Tremendamente sincero y formativo, este libro explica cómo identificar la idea esencial y cómo sacarle el jugo para lograr multiplicar el valor de la creatividad.

fitxa tècnica

títol
EXPRIME LA IDEA
isbn 9788416624522
data de publicació 12/04/2016
número d'edicions 1
dades del llibre 212 pàg.
enquadernació Carpeta
idioma Español / Castellano

llistat de matèries relacionades

18,90 €
19,90 €
(Estalviï's 5% de dte. per la web)

-Ports gratuïts* 
*Comandes +50€

-Pot rebre-ho demà*
*Comandes peninsulars abans de 18:00h
-O pot recollir-lo a la botiga

els més venuts