660 671 515

Rep el Butlletí clicant aquí

tancar

dimecres 14 de novembre

Setmana XXXII de durant l'any

Dia Mundial de la Diabetis

Afegeix el santoral al teu calendari 

Sant Ruf d’Avinyó

Primer bisbe d’Avinyó (s. IV), el seu monestir de canonges agustinians tingué molta influència a Catalunya.

L'EDUCACIÓ SOCIAL:PROJECTES, PERSPECTIVES I CAMINS-PLANELLA, JORDI.-VILAR, J-8489467255

L'EDUCACIÓ SOCIAL:PROJECTES, PERSPECTIVES I CAMINS

sinopsi

Històricament, una de les preocupacions centrals en el món de l'educació ha estat esbrinar com es construeixen espais socials positius i com es desenvolupen les capacitats humanes que els possibiliten.
Amb el temps, aquesta perspectiva social va anar definint un espai professional propi que va ser definitivament consolidat amb la creació dels estudis d'Educació Social l'any 1992.
El reconeixement acadèmic significà l'acceptació de l'educació social com una professió i a la vegada com una àrea específica i delimitada dins de les ciències de l'educació.
Amb aquest llibre volem proposar un repàs als moments significatius que van possibilitar l'aparició dels estudis d'Educació Social i dels elements que durant 10 anys han servit per a construir la seva estructura.
Però sobretot, també ens interessa identificar els reptes per als nous temps i les adaptacions que des de l'Educació Social caldrà anar fent a les noves necessitats i perspectives.

fitxa tècnica

títol
L'EDUCACIÓ SOCIAL:PROJECTES, PERSPECTIVES I CAMINS
isbn 8489467255
data de publicació 01/01/2004
editorial CLARET
col·lecció Animació Sociocultural
número d'edicions 1
dades del llibre 264 pàg.
enquadernació Rústica
idioma Catalán

llistat de matèries relacionades

19,15 €
20,16 €
(Estalviï's 5% de dte. per la web)

-Ports gratuïts*
*Comandes +50€

-Pot rebre-ho demà*

*Si està disponible.
*Comandes peninsulars abans de 18:00h.

-O pot recollir-lo a la botiga.

sinopsis
fitxa tècnica

Històricament, una de les preocupacions centrals en el món de l'educació ha estat esbrinar com es construeixen espais socials positius i com es desenvolupen les capacitats humanes que els possibiliten.
Amb el temps, aquesta perspectiva social va anar definint un espai professional propi que va ser definitivament consolidat amb la creació dels estudis d'Educació Social l'any 1992.
El reconeixement acadèmic significà l'acceptació de l'educació social com una professió i a la vegada com una àrea específica i delimitada dins de les ciències de l'educació.
Amb aquest llibre volem proposar un repàs als moments significatius que van possibilitar l'aparició dels estudis d'Educació Social i dels elements que durant 10 anys han servit per a construir la seva estructura.
Però sobretot, també ens interessa identificar els reptes per als nous temps i les adaptacions que des de l'Educació Social caldrà anar fent a les noves necessitats i perspectives.

títol
L'EDUCACIÓ SOCIAL:PROJECTES, PERSPECTIVES I CAMINS

isbn 8489467255
data de publicació 01/01/2004
editorial CLARET
col·lecció Animació Sociocultural
número d'edicions 1
dades del llibre 264 pàg.
enquadernació Rústica
idioma Catalán
compartir llibre

els més venuts