Memòria obligatòria
Nascut a Toledo (607), va rebre una brillant formació, i essent abat del monestir d’Agalí (Toledo) i bisbe de Toledo (657), esmerçà els seus esforços a acostar la Bíblia i la doctrina de la tradició patrística al poble: ‘Aquell qui es lliura de ple a meditar l’Escriptura, escorcolla la saviesa dels seus predecessors i estudia les profecies, examina les explicacions d’autors famosos i penetra per paràboles complexes el misteri de proverbis i enigmes. Molts lloaran la seva intel·ligència, i la seva fama viurà per generacions’.
Oració col·lecta
Déu totpoderós, que féreu de Sant Ildefons un defensor insigne de la virginitat de Maria, concediu als qui creiem en aquest privilegi de la Mare del vostre Fill de sentir-nos emparats per la seva intercessió poderosa i maternal.
Pots consultar les lectures d'avui a lectures.missa.app.
Històricament, una de les preocupacions centrals en el món de l'educació ha estat esbrinar com es construeixen espais socials positius i com es desenvolupen les capacitats humanes que els possibiliten.
Amb el temps, aquesta perspectiva social va anar definint un espai professional propi que va ser definitivament consolidat amb la creació dels estudis d'Educació Social l'any 1992.
El reconeixement acadèmic significà l'acceptació de l'educació social com una professió i a la vegada com una àrea específica i delimitada dins de les ciències de l'educació.
Amb aquest llibre volem proposar un repàs als moments significatius que van possibilitar l'aparició dels estudis d'Educació Social i dels elements que durant 10 anys han servit per a construir la seva estructura.
Però sobretot, també ens interessa identificar els reptes per als nous temps i les adaptacions que des de l'Educació Social caldrà anar fent a les noves necessitats i perspectives.
-Pot rebre-ho demà*
*Si està disponible.
*Comandes peninsulars abans de 17:00h.
Enviament gratuït*
*Comandes +50€ (Només Península i Illes Balears)
Durant l'estat d'alarma no es realitzen enviaments a Amèrica del Sud ni Amèrica Central.
-O pot recollir-lo a la botiga.
Històricament, una de les preocupacions centrals en el món de l'educació ha estat esbrinar com es construeixen espais socials positius i com es desenvolupen les capacitats humanes que els possibiliten.
Amb el temps, aquesta perspectiva social va anar definint un espai professional propi que va ser definitivament consolidat amb la creació dels estudis d'Educació Social l'any 1992.
El reconeixement acadèmic significà l'acceptació de l'educació social com una professió i a la vegada com una àrea específica i delimitada dins de les ciències de l'educació.
Amb aquest llibre volem proposar un repàs als moments significatius que van possibilitar l'aparició dels estudis d'Educació Social i dels elements que durant 10 anys han servit per a construir la seva estructura.
Però sobretot, també ens interessa identificar els reptes per als nous temps i les adaptacions que des de l'Educació Social caldrà anar fent a les noves necessitats i perspectives.