Festa
Camí de Damasc, el fariseu Saule de Tars descobreix que Jesús Ressuscitat s’identifica amb els cristians que ell persegueix. Tota la seva vida li queda marcada: ‘Ja no sóc jo qui visc; és Crist qui viu en mi’ (Ga 2,20a). ‘Perquè per a mi, viure és Crist, i morir m’és un guany’ (Fl 1,21). ‘L’amor del Crist ens empeny’ (2Co 5,14a). ‘Sigueu imitadors meus, com jo ho sóc de Crist’ (1Co 11,1). Amb molt d’encert, l’any 1908 s’inicià la Setmana de Pregària per la Unitat dels Cristians, que des d’aleshores se celebra cada any del 18 al 25 de gener.
Oració col·lecta
Oh Déu, Vós que heu evangelitzat tot el món amb la predicació de l’Apòstol Sant Pau, feu que els qui avui celebrem la seva Conversió, imitant el seu exemple, siguem en el món testimonis de la vostra veritat.
Pots consultar les lectures d'avui a lectures.missa.app.
La noción de comunidad es hoy en día puesta a todas las salsas. Sin embargo, el destino de que provee a sus individuos mide el grado de democracia de una sociedad. Ningún individuo puede definirse por una sola pertenencia “comunitaria”. Identidad y alteridad están íntimamente ligadas. Pero el individuo es el referente absoluto a partir del cual pueden comprenderse la realidad de las fronteras y la necesidad de las relaciones. Una frontera no es una barrera, sino un umbral; entre individuos, entre colectividades, entre lenguas existen fronteras sutiles cuyo aprendizaje permite reconocerse sin alienarse.
Este texto aboga por un existencialismo político para el que la idea de comunidad y de bien común no existe más que en el estado de proyecto. Postula que toda la educación digna de este nombre debería tener por ideal no el enfrentamiento con una sola tradición sino el cruce de fronteras y de culturas.
-Pot rebre-ho demà*
*Si està disponible.
*Comandes peninsulars abans de 17:00h.
Enviament gratuït*
*Comandes +50€ (Només Península i Illes Balears)
Durant l'estat d'alarma no es realitzen enviaments a Amèrica del Sud ni Amèrica Central.
-O pot recollir-lo a la botiga.
La noción de comunidad es hoy en día puesta a todas las salsas. Sin embargo, el destino de que provee a sus individuos mide el grado de democracia de una sociedad. Ningún individuo puede definirse por una sola pertenencia “comunitaria”. Identidad y alteridad están íntimamente ligadas. Pero el individuo es el referente absoluto a partir del cual pueden comprenderse la realidad de las fronteras y la necesidad de las relaciones. Una frontera no es una barrera, sino un umbral; entre individuos, entre colectividades, entre lenguas existen fronteras sutiles cuyo aprendizaje permite reconocerse sin alienarse.
Este texto aboga por un existencialismo político para el que la idea de comunidad y de bien común no existe más que en el estado de proyecto. Postula que toda la educación digna de este nombre debería tener por ideal no el enfrentamiento con una sola tradición sino el cruce de fronteras y de culturas.