Horari:
de 10 a 14 i de 16 a 20

tancar

dimarts 24 de novembre

Setmana XXXIV de durant l'any

Sant Andreu Dung-Lac i companys, prevere, i companys, màrtirs

 

Memòria obligatòria

Entre els 117 màrtirs del Vietnam canonitzats el 19 de juny de 1989, destaca Andreu Dung-Lac, que desplegà gran activitat sacerdotal i sofrí persecucions, fins a rebre el martiri per decapitació el 21 de desembre del 1839: ‘Enmig de tots aquests turments, que solen espantar els altres, per la gràcia de Déu estic ple de goig i d’alegria, perquè no estic sol, estic amb Crist, perquè la seva misericòrdia dura per sempre’ (Carta de Pau, un company seu).

Oració col·lecta

Oh Déu, font i origen de tota paternitat, Vós que vau fer que els sants màrtirs Andreu i els seus companys fossin fidels a la Creu del vostre Fill fins a vessar la sang, concediu-nos, per la seva intercessió, que, propagant el vostre amor entre els germans, puguem ser, de nom i de fet, fills vostres.

LA FURIA DE LAS IMÁGENES

sinopsi

La segunda revolución digital -caracterizada por la preeminencia de Internet, las redes sociales y la telefonía móvil- y la sociedad hipermoderna -caracterizada por el exceso y por la asfixia del consumo- han consolidado al unísono una era postfotográfica. En ella habitamos la imagen y la imagen nos habita. La postfotografía nos confronta al reto de la gestión social y política de una nueva realidad hecha de imágenes. Pero hoy no solo estamos sumidos en su producción masiva y apabullante. Como si fuesen impelidas por la tremenda potencia de un acelerador de partículas, las fotografías circulan por la red a una velocidad de vértigo; han dejado de tener un rol pasivo y esa extraordinaria energía cinética las hace salir de su sitio, de su quicio. Entonces, sin sitio, sin lugar al que replegarse, quedan des-quiciadas y se vuelven furiosas. Aunque puede que esa furia provoque una gran incerteza, también nos brinda la oportunidad de actualizar una reflexión sobre cuestiones que afectan a la cultura, al arte, a la comunicación, y en definitiva, a la misma condición humana. La postfotografía deviene así un contexto de pensamiento visual que rubrica la desmaterialización de la imagen y de su autoría, y que disuelve las nociones de originalidad y de propiedad, de verdad y de memoria.En La furia de las imágenes. Notas sobre la postfotografía, con su lucidez e irreverencia habitual, Joan Fontcuberta nos advierte que hemos perdido la soberanía sobre las imágenes y nos alienta a recuperarla.

fitxa tècnica

títol
LA FURIA DE LAS IMÁGENES
isbn 978-84-16495-47-4
data de publicació 01/09/2016
número d'edicions 1
dades del llibre 272 pàg.
enquadernació Cartoné
idioma Español / Castellano

llistat de matèries relacionades

18,53 €
19,50 €
(Estalviï's 5% de dte. per la web)

-Pot rebre-ho demà*

*Si està disponible.
*Comandes peninsulars abans de 17:00h.

Enviament gratuït*
*Comandes +50€ (Només Península i Illes Balears)

-O pot recollir-lo a la botiga.

sinopsis
fitxa tècnica

La segunda revolución digital -caracterizada por la preeminencia de Internet, las redes sociales y la telefonía móvil- y la sociedad hipermoderna -caracterizada por el exceso y por la asfixia del consumo- han consolidado al unísono una era postfotográfica. En ella habitamos la imagen y la imagen nos habita. La postfotografía nos confronta al reto de la gestión social y política de una nueva realidad hecha de imágenes. Pero hoy no solo estamos sumidos en su producción masiva y apabullante. Como si fuesen impelidas por la tremenda potencia de un acelerador de partículas, las fotografías circulan por la red a una velocidad de vértigo; han dejado de tener un rol pasivo y esa extraordinaria energía cinética las hace salir de su sitio, de su quicio. Entonces, sin sitio, sin lugar al que replegarse, quedan des-quiciadas y se vuelven furiosas. Aunque puede que esa furia provoque una gran incerteza, también nos brinda la oportunidad de actualizar una reflexión sobre cuestiones que afectan a la cultura, al arte, a la comunicación, y en definitiva, a la misma condición humana. La postfotografía deviene así un contexto de pensamiento visual que rubrica la desmaterialización de la imagen y de su autoría, y que disuelve las nociones de originalidad y de propiedad, de verdad y de memoria.En La furia de las imágenes. Notas sobre la postfotografía, con su lucidez e irreverencia habitual, Joan Fontcuberta nos advierte que hemos perdido la soberanía sobre las imágenes y nos alienta a recuperarla.

títol
LA FURIA DE LAS IMÁGENES

isbn 978-84-16495-47-4
data de publicació 01/09/2016
número d'edicions 1
dades del llibre 272 pàg.
enquadernació Cartoné
idioma Español / Castellano
compartir llibre

els més venuts