660 671 515
   Rep el Butlletí clicant aquí

 

LA VOLUNTAT DE COMUNICAR, OBJECTIU DE LES AULES DE LLENGÜES

sinopsi

Aquesta obra és fruit de les Jornades que la Càtedra de multilingüisme Linguamón-UOC va organitzar a l'Institut d'Estudis Catalans el març de 2007 amb l'objectiu d'identificar quines pràctiques d'aprenentatge permeten desenvolupar la voluntat de comunicar en una segona llengua. Per a la Càtedra de Multilingüisme Linguamón-UOC, la conveniència de fer aquell intercanvi d'estudis i experiències era evident: el model "Willingness To Communicate" (WTC, o VdC en català) desenvolupat, entre d'altres, per Peter MacIntyre (que hi va participar), identifica i estructura les variables que influeixen en la voluntat de comunicar en una L2. A més, el moment de les politiques educatives a l'àrea de llengua catalana era i encara és especialment adequat per emprendre aquesta mena d'accions, no sols per la situació social de contacte lingüístic, sinó també per la creixent diversitat lingüística de la societat -i per tant de la població escolar- i per les necessitats que plantegen les polítiques educatives que es proposen l'objectiu de proporcionar una competència trilingüe als estudiants. Un dels objectius que els participants en aquelles jornades van considerar convenients fou precisament la preparació i l'edició d'un recull de documents teòrics i pràctics sobre el desenvolupament dels factors que influeixen en la voluntat de comunicar en els processos d'aprenentatge d'una L2. D'aquí sorgeix el llibre que ara veu la llum.

fitxa tècnica

títol
LA VOLUNTAT DE COMUNICAR, OBJECTIU DE LES AULES DE LLENGÜES
isbn 9788497884624
data de publicació 01/12/2011
editorial EDITORIAL UOC
número d'edicions 1
dades del llibre 322 pàg.
dimensions 24,00 x 17,00 cm
enquadernació Rústica
idioma Catalán


27,55 €
29,00 €
(Estalviï's 5% de dte. per la web)
No disponible

-Pot rebre-ho demà*

*Si està disponible.
*Comandes peninsulars abans de 18:00h.

Enviament gratuït*
*Comandes +50€

-O pot recollir-lo a la botiga.

sinopsis
fitxa tècnica

Aquesta obra és fruit de les Jornades que la Càtedra de multilingüisme Linguamón-UOC va organitzar a l'Institut d'Estudis Catalans el març de 2007 amb l'objectiu d'identificar quines pràctiques d'aprenentatge permeten desenvolupar la voluntat de comunicar en una segona llengua. Per a la Càtedra de Multilingüisme Linguamón-UOC, la conveniència de fer aquell intercanvi d'estudis i experiències era evident: el model "Willingness To Communicate" (WTC, o VdC en català) desenvolupat, entre d'altres, per Peter MacIntyre (que hi va participar), identifica i estructura les variables que influeixen en la voluntat de comunicar en una L2. A més, el moment de les politiques educatives a l'àrea de llengua catalana era i encara és especialment adequat per emprendre aquesta mena d'accions, no sols per la situació social de contacte lingüístic, sinó també per la creixent diversitat lingüística de la societat -i per tant de la població escolar- i per les necessitats que plantegen les polítiques educatives que es proposen l'objectiu de proporcionar una competència trilingüe als estudiants. Un dels objectius que els participants en aquelles jornades van considerar convenients fou precisament la preparació i l'edició d'un recull de documents teòrics i pràctics sobre el desenvolupament dels factors que influeixen en la voluntat de comunicar en els processos d'aprenentatge d'una L2. D'aquí sorgeix el llibre que ara veu la llum.

títol
LA VOLUNTAT DE COMUNICAR, OBJECTIU DE LES AULES DE LLENGÜES

isbn 9788497884624
data de publicació 01/12/2011
editorial EDITORIAL UOC
número d'edicions 1
dades del llibre 322 pàg.
dimensions 24,00 x 17,00 cm
enquadernació Rústica
idioma Catalán
compartir llibre

els més venuts