Avui ports gratuïts
Només Península i Balears

tancar

dijous 27 de juny

Setmana XII durant l'any

Sant Ciril d'Alexandria, bisbe i doctor de l'Església

Patriarca d’Alexandria († 444), impetuós i hàbil en negocis humans i bon diplomàtic, sabia reconciliar-se amb els adversaris, tot i que era inflexible pel que fa a l’ortodòxia. Presidí el concili d’Efes, on es tractaren qüestions cristològiques i la maternitat divina de Maria. Creia que el deure dels pastors és preservar la fe del Poble de Déu, car aquesta és expressió de la tradició, és garantia de la sana doctrina (Carta, 430).

Pots consultar les lectures d'avui a lectures.missa.app.

MARKETING DE CIUDADES

sinopsi

En Marketing de Ciudades los autores explican el nuevo rumbo que deben tomar las estrategias de marketing y comercialización de las grandes compañías y es que estas deben centrarse en las principales ciudades globales y en sus regiones metropolitanas, sin malgastar recursos desperdigándolos por pequeñas ciudades. Y cómo las empresas multinacionales deben cambiar la cultura corporativa de sus sedes, divisiones y filiales, así como la de todos los eslabones de su cadena de valor, con el fin de aprovechar estos cambios del mercado que ya se están sucediendo.
El libro también analiza la estrecha relación entre las ciudades y las grandes compañías y cómo el crecimiento y la fortuna de ambas está estrechamente relacionado. A través de casos de éxito de compañías nacionales e internacionales, los autores explican qué están haciendo las ciudades para conseguir atraer a las grandes multinacionales o a sus centros de producción y cómo las propias compañías deben revertir sus propios beneficios en las ciudades para generar aún más ingresos.

fitxa tècnica

títol
MARKETING DE CIUDADES
isbn 9788483569399
data de publicació 01/11/2016
col·lecció SUSHI BOOKS
número d'edicions 1
dades del llibre 251 pàg.
enquadernació Rústica
idioma Español / Castellano

llistat de matèries relacionades

18,90 €
19,90 €
(Estalviï's 5% de dte. per la web)

-Pot rebre-ho demà*

*Si està disponible.
*Comandes peninsulars abans de 18:00h.

Avui enviament gratuït*
*Només Península i Balears

-O pot recollir-lo a la botiga.

sinopsis
fitxa tècnica

En Marketing de Ciudades los autores explican el nuevo rumbo que deben tomar las estrategias de marketing y comercialización de las grandes compañías y es que estas deben centrarse en las principales ciudades globales y en sus regiones metropolitanas, sin malgastar recursos desperdigándolos por pequeñas ciudades. Y cómo las empresas multinacionales deben cambiar la cultura corporativa de sus sedes, divisiones y filiales, así como la de todos los eslabones de su cadena de valor, con el fin de aprovechar estos cambios del mercado que ya se están sucediendo.
El libro también analiza la estrecha relación entre las ciudades y las grandes compañías y cómo el crecimiento y la fortuna de ambas está estrechamente relacionado. A través de casos de éxito de compañías nacionales e internacionales, los autores explican qué están haciendo las ciudades para conseguir atraer a las grandes multinacionales o a sus centros de producción y cómo las propias compañías deben revertir sus propios beneficios en las ciudades para generar aún más ingresos.

títol
MARKETING DE CIUDADES

isbn 9788483569399
data de publicació 01/11/2016
col·lecció SUSHI BOOKS
número d'edicions 1
dades del llibre 251 pàg.
enquadernació Rústica
idioma Español / Castellano
compartir llibre

més llibres de l'autor

els més venuts