660 671 515
   Rep el Butlletí clicant aquí

tancar

dimecres 26 de juny

Setmana XII durant l'any

Dia Internacional de la LLuita contra l'Ús Indegut i el Tràfic Il·lícit de Drogues

 

Afegeix el santoral al teu calendari 

Sant Pelai, màrtir

Pelai (911-925) és el màrtir de la castedat al llindar de la joventut. Nascut a Galícia, fou endut a la presó de Còrdova amb el seu oncle Hemigi, bisbe de Tui. Com que no volgué accedir als desitjos sexuals del califa, fou martiritzat a l'edat de 14 anys: «Susciteu en tots nosaltres un renovat desig de santedat: que en el nostre cos i en el nostre cor hi habitin la puresa i la castedat, que en la nos­tra vida s’hi faci present tota la bellesa de l’Evangeli» (Papa Francesc, pregària a la Immaculada).

Pots consultar les lectures d'avui a lectures.missa.app.

MARKETING DE CONTENIDOS

ESTRATEGIAS PARA ATRAER CLIENTES A TU EMPRESA

sinopsi

El contenido ha tomado protagonismo en las estrategias de marketing. Con especial jerarquía, en los medios sociales, hasta el punto de llegar a ser una solución para muchas empresas. El marketing de contenidos utiliza todo tipo de canales y formatos para atraer a los clientes de forma no intrusiva y aportando valor. 

Pero no cualquier contenido es válido, ha de adaptarse a las necesidades del público objetivo y a las características del canal; si no es contenido de calidad, no resultará rentable. Por esta razón, se hace necesaria una estrategia que defina sus contenidos, para llevar a su empresa desde el lugar donde se encuentra, hasta el lugar que querría para ella.

Aprenderá a acercarse al cliente sin venderle nada, pero generando confianza y credibilidad. Crecerá su visibilidad y reputación en los medios sociales. Esta es una obra  imprescindible para todos aquellos que persiguen generar y usar los contenidos de forma profesional y sobrevivir en el nuevo contexto digital. 

fitxa tècnica

títol
MARKETING DE CONTENIDOS
isbn 8441533509
data de publicació 01/04/2013
número d'edicions 1
dades del llibre 192 pàg.
dimensions 2,30 x 1,80 cm
enquadernació Rústica
idioma Español / Castellano


18,90 €
19,90 €
(Estalviï's 5% de dte. per la web)
No disponible

-Pot rebre-ho demà*

*Si està disponible.
*Comandes peninsulars abans de 18:00h.

Enviament gratuït*
*Comandes +50€

-O pot recollir-lo a la botiga.

sinopsis
fitxa tècnica

El contenido ha tomado protagonismo en las estrategias de marketing. Con especial jerarquía, en los medios sociales, hasta el punto de llegar a ser una solución para muchas empresas. El marketing de contenidos utiliza todo tipo de canales y formatos para atraer a los clientes de forma no intrusiva y aportando valor. 

Pero no cualquier contenido es válido, ha de adaptarse a las necesidades del público objetivo y a las características del canal; si no es contenido de calidad, no resultará rentable. Por esta razón, se hace necesaria una estrategia que defina sus contenidos, para llevar a su empresa desde el lugar donde se encuentra, hasta el lugar que querría para ella.

Aprenderá a acercarse al cliente sin venderle nada, pero generando confianza y credibilidad. Crecerá su visibilidad y reputación en los medios sociales. Esta es una obra  imprescindible para todos aquellos que persiguen generar y usar los contenidos de forma profesional y sobrevivir en el nuevo contexto digital. 

títol
MARKETING DE CONTENIDOS

isbn 8441533509
data de publicació 01/04/2013
número d'edicions 1
dades del llibre 192 pàg.
dimensions 2,30 x 1,80 cm
enquadernació Rústica
idioma Español / Castellano
compartir llibre

els més venuts