La poesia és un gènere literari en crisi. Precisament per això, és un gènere literari que es pot tornar a descobrir. L''antologia de poesia catalana triada pel Departament d''Ensenyament com a lectura per als estudiants de batxillerat proposa una selecció de trenta-cinc poemes des del segle XII al segle XX. Aquesta edició pretén plantejar al lector les característiques del gènere i les estratègies de lectura que permetin treure?n el màxim rendiment possible. Els poemes sempre hi són considerats com a textos vius que interpel?len el lector, encara que ho facin des d''un passat remot o des d''unes circumstàncies aparentment molt allunyades. Sempre representen una sorpresa, un desafiament intel?lectual o moral. No es limiten mai a ser expansions sentimentals o, encara menys, simples objectes d''estudi. Però no tots els poemes de l''antologia tenen el mateix interès, i precisament aquestes diferències ?sempre discutibles? haurien de fer possible que cada lector pogués valorar i apreciar el tipus de temàtica i estil poètics que més l''hagin seduït.
-Pot rebre-ho demà*
*Si està disponible.
*Comandes peninsulars abans de 17:00h.
Enviament gratuït*
*Comandes +50€
-O pot recollir-lo a la botiga.
La poesia és un gènere literari en crisi. Precisament per això, és un gènere literari que es pot tornar a descobrir. L''antologia de poesia catalana triada pel Departament d''Ensenyament com a lectura per als estudiants de batxillerat proposa una selecció de trenta-cinc poemes des del segle XII al segle XX. Aquesta edició pretén plantejar al lector les característiques del gènere i les estratègies de lectura que permetin treure?n el màxim rendiment possible. Els poemes sempre hi són considerats com a textos vius que interpel?len el lector, encara que ho facin des d''un passat remot o des d''unes circumstàncies aparentment molt allunyades. Sempre representen una sorpresa, un desafiament intel?lectual o moral. No es limiten mai a ser expansions sentimentals o, encara menys, simples objectes d''estudi. Però no tots els poemes de l''antologia tenen el mateix interès, i precisament aquestes diferències ?sempre discutibles? haurien de fer possible que cada lector pogués valorar i apreciar el tipus de temàtica i estil poètics que més l''hagin seduït.