660 671 515
   Rep el Butlletí clicant aquí

 

tancar

dilluns 22 de juliol

Setmana XVI de durant l'any

Santa Maria Magdalena

Anomenada “apòstola dels Apòstols”, perquè a l’Evangeli de Joan rep la primera aparició del Ressuscitat (Jn 20,11-18).

Pots consultar les lectures d'avui a lectures.missa.app.

SER A L'ESCOLA

UNA PEDAGOGIA PER DESCOBRIR LA INTERIORITAT

sinopsi

En un món sorollós, saturat d'estímuls, en una societat de canvi constant i d'alta velocitat, cal que l'escola s'ocupi del creixement del món interior; que n'afavoreixi
un desenvolupament sa i ric és més necessari que mai. No es tracta, però, de carregar l'escola amb una nova missió, no es tracta d'incorporar una nova matèria. La proposta que aquí presentem planteja com l'escola, fent el que fa, pot millorar els seus objectius educatius. I fent això ajuda al desenvolupament personal dels alumnes, dels seus docents, de la comunitat educativa. Com? Amb espais i temps de silenci, per començar. Amb uns altres ritmes. Amb petits detalls que influeixen en el clima de l'escola i de l'aula. Però, sobretot, sense afegir-hi res. Sense contribuir a la saturació. Des del que fem, amb un fer diferent. Proposem un estil, una consciència, un reconeixement.

fitxa tècnica

isbn 9788499753973
data de publicació 01/09/2013
editorial PAGÈS
número d'edicions 1
dades del llibre 96 pàg.
enquadernació Rústica
idioma Catalán


13,30 €
14,00 €
(Estalviï's 5% de dte. per la web)

-Pot rebre-ho demà*

*Si està disponible.
*Comandes peninsulars abans de 18:00h.

Enviament gratuït*
*Comandes +50€

-O pot recollir-lo a la botiga.

sinopsis
fitxa tècnica

En un món sorollós, saturat d'estímuls, en una societat de canvi constant i d'alta velocitat, cal que l'escola s'ocupi del creixement del món interior; que n'afavoreixi
un desenvolupament sa i ric és més necessari que mai. No es tracta, però, de carregar l'escola amb una nova missió, no es tracta d'incorporar una nova matèria. La proposta que aquí presentem planteja com l'escola, fent el que fa, pot millorar els seus objectius educatius. I fent això ajuda al desenvolupament personal dels alumnes, dels seus docents, de la comunitat educativa. Com? Amb espais i temps de silenci, per començar. Amb uns altres ritmes. Amb petits detalls que influeixen en el clima de l'escola i de l'aula. Però, sobretot, sense afegir-hi res. Sense contribuir a la saturació. Des del que fem, amb un fer diferent. Proposem un estil, una consciència, un reconeixement.

títol
SER A L'ESCOLA

isbn 9788499753973
data de publicació 01/09/2013
editorial PAGÈS
número d'edicions 1
dades del llibre 96 pàg.
enquadernació Rústica
idioma Catalán
compartir llibre

els més venuts