La missa de cada dia
Subscriu-te

tancar

dilluns 20 de novembre

Nostre Senyor Jesucrist, Rei de Tot el Món
Nostre Senyor Jesucrist, Rei de Tot el Món

 

Solemnitat

La reialesa humil i pacífica que Jesús va manifestar entrant a Jerusalem a lloms d’un pollí es realitza ara en la Creu. No lluita ni es rebel·la contra els botxins, no els fulmina amb el seu poder. Carrega damunt seu les culpes del poble, assumeix el càstig que mereixien els pecats que Ell no ha comès. Mor, però la mort no el pot destruir. I ressuscita, pacíficament victoriós, i assumeix en la seva victòria tots aquells dels quals abans havia assumit els pecats.

Amb Jesús hi ha dos criminals que comparteixen el mateix suplici de la creu. Tots dos l’han merescuda pels seus crims. Parlar del ‘bon lladre’, com es fa sovint, és un error. Jesús no li promet el Regne perquè sigui millor que l’altre, sinó perquè el criminal s’encomana a Ell, perquè confia, perquè manté l’esperança de ser salvat.

Proclamar avui la reialesa de Jesús no és entrar en competència amb els poders d’aquest món, sinó declarar-nos pacíficament i humilment lliures enfront d’ells, com va fer Jesús, i confiar-li els nostres pecats i la nostra esperança.

Oració col·lecta

Déu omnipotent i etern, Vós heu volgut reunir totes les coses en el vostre Fill estimat, Rei de l’Univers; feu que tota la creació, alliberada de l’esclavatge, us serveixi fidelment i us glorifiqui per sempre.

Veure més...

TIEMPOS DE PRUEBAS: LOS USOS Y ABUSOS DE LA EVALUACIÓN -STOBART, GORDON-978-84-7112-629-0

TIEMPOS DE PRUEBAS: LOS USOS Y ABUSOS DE LA EVALUACIÓN

sinopsi

¿Qué nos aportan realmente los tests de inteligencia y de capacidades? ¿Las pruebas objetivas utilizadas en las evaluaciones minan los aprendizajes? El autor sostiene que la evaluación determina el modo de vernos a nosotros mismos
y nuestra forma de aprender. En un momento en el que se clasifica a las personas con arreglo a sus capacidades, estilos de aprendizaje o por su rendimiento, examina con minuciosidad los fundamentos de esas clasificaciones. Muestra también que, en nuestra cultura, donde los tests y pruebas objetivas gozan de una importante aceptación, la evaluación puede socavar a menudo los aprendizajes relevantes, fomentando una instrucción superficial ?para el examen? y considerando los resultados de las pruebas como fines en sí mismos.
El autor investiga cómo podemos preparar evaluaciones que generen aprendizajes más significativos y profundos y que puedan desempeñar un papel constructivo en la creación de nuestras identidades como personas y como aprendices.
Tiempos de pruebas revisa los propósitos y consecuencias de las distintas modalidades de evaluar y examina críticamente los usos más destacados de muchas de ellas, tales como:
? Tests de CI y de capacidades.
? Inteligencias múltiples, inteligencia emocional.
? Estilos de aprendizaje.
? Pruebas de rendición de cuentas y para obtención de certificados y títulos.
? Evaluación formativa.
Gordon STOBART no se contenta con sacar a la luz las dimensiones perversas de ciertas modalidades de evaluación y de medición muy de actualidad, sino que también expone alternativas rigurosas y prácticas sobre cómo debe plantearse una
evaluación que sirva para enriquecer los procesos de enseñanza y aprendizaje. Este libro, accesible y provocativo, es de gran interés para profesionales de la educación, investigadores, profesorado y estudiantes universitarios de educación,
psicología y sociología.

fitxa tècnica

títol
TIEMPOS DE PRUEBAS: LOS USOS Y ABUSOS DE LA EVALUACIÓN
isbn 978-84-7112-629-0
data de publicació 01/11/2010
editorial MORATA, S.A.
número d'edicions 1
dimensions 24,00 x 17,00 cm
enquadernació Rústica
idioma Español / Castellano


20,71 €
21,80 €
(Estalviï's 5% de dte. per la web)

-Ports gratuïts* 
*Comandes +50€

-Pot rebre-ho demà*
*Comandes peninsulars abans de 18:00h
-O pot recollir-lo a la botiga

els més venuts