Tancat per vacances del 2 al 22 d'agost 

(TOT) EL QUE ENCARA NO SAPS SOBRE LES MARQUES

sinopsi

(Tot) el que encara no saps sobre les marques és una invitació a pensar el significat
de les grans marques en la societat actual. En les seues pàgines trobareu
moltes preguntes i algunes possibles respostes. La primera pregunta,
la més òbvia i necessària, ha de ser: què és una marca al segle xxi? I és que
les marques ja no són el que eren fa només tres o quatre dècades. Us heu
adonat que a hores d'ara tot pot ser una marca? Coca-Cola és una marca,
però també ho és el FC Barcelona. Apple és una marca, però també ho és
Intermón Oxfam. Benetton és una marca, però tambe ho és el Museu Guggenheim.
O Londres, o València. O Cristiano Ronaldo, o Antonio Banderas...
Us heu preguntat mai per què? O quan i com hem arribat fins aquesta
situació? (Tot) el que encara no saps sobre les marques indaga sobre el paper
de les marques en el nostre dia a dia, i destria els relats que ens conten per
esdevenir lovemarks, marques estimades pels consumidors. Però, no només
això, també es refereix als múltiples contrarelats crítics que han generat. Si
cada època té les seues claus de lectura, podria ser que una de les claus de
lectura del món actual foren precisament les marques. No?

fitxa tècnica

títol
(TOT) EL QUE ENCARA NO SAPS SOBRE LES MARQUES
isbn 9788416505562
data de publicació 01/10/2016
col·lecció SUSHI BOOKS
número d'edicions 1
dades del llibre 152 pàg.
enquadernació Rústica
idioma Catalán

llistat de matèries relacionades

11,88 €
12,50 €
(Estalviï's 5% de dte. per la web)

Estem de vacances del 2 al 22 d'agost.

A partir del 23 d'agost farem tots els enviaments. 

 

sinopsis
fitxa tècnica

(Tot) el que encara no saps sobre les marques és una invitació a pensar el significat
de les grans marques en la societat actual. En les seues pàgines trobareu
moltes preguntes i algunes possibles respostes. La primera pregunta,
la més òbvia i necessària, ha de ser: què és una marca al segle xxi? I és que
les marques ja no són el que eren fa només tres o quatre dècades. Us heu
adonat que a hores d'ara tot pot ser una marca? Coca-Cola és una marca,
però també ho és el FC Barcelona. Apple és una marca, però també ho és
Intermón Oxfam. Benetton és una marca, però tambe ho és el Museu Guggenheim.
O Londres, o València. O Cristiano Ronaldo, o Antonio Banderas...
Us heu preguntat mai per què? O quan i com hem arribat fins aquesta
situació? (Tot) el que encara no saps sobre les marques indaga sobre el paper
de les marques en el nostre dia a dia, i destria els relats que ens conten per
esdevenir lovemarks, marques estimades pels consumidors. Però, no només
això, també es refereix als múltiples contrarelats crítics que han generat. Si
cada època té les seues claus de lectura, podria ser que una de les claus de
lectura del món actual foren precisament les marques. No?

títol
(TOT) EL QUE ENCARA NO SAPS SOBRE LES MARQUES

isbn 9788416505562
data de publicació 01/10/2016
col·lecció SUSHI BOOKS
número d'edicions 1
dades del llibre 152 pàg.
enquadernació Rústica
idioma Catalán
compartir llibre

els més venuts