La missa de cada dia

Subscriu-te

tancar

diumenge 17 de desembre

Setmana III d'Advent

17/12/2017 - Tercer diumenge - Advent

Is 6,1-2a.10-11
1 Te 5,16-24
Jn 1,6-8.19-28

 

“Viviu sempre contents...”. La crida d’aquest tercer diumenge d’Advent és una crida a viure la joia de la resurrecció, enmig encara de la nostra vida com a pelegrins, en esperança. “El Senyor Déu farà germinar el benestar i la glòria davant de tots els pobles com la terra fa créixer la brotada o el jardí fa néixer la sembra.” És la promesa de plenitud, de ‘victòria final’. I Déu és el primer interessat i el garant d’aquesta plenitud: “Déu, que us crida, és digne de tota confiança; ell ho farà així.”

En aquest diumenge l’Església ens anima a revifar i viure la joia de l’amor de Déu, la joia de la victòria de l’amor. És una joia profunda, però viscuda encara enmig de gemecs i dolors de part, sovint en situació de Passió per a tantes persones del món. Vivim en situació d’ ‘entremig’: entre la primera vinguda del Senyor i la segona en glòria i plenitud. Vivim en el temps de l’Esperit, en el temps de l’Església, de pelegrinatge.

Esperem i celebrem la vinguda de Jesús des de l’experiència de Creu i Resurrecció. Hem de tenir en compte els advertiments del mateix Jesús expressats en allò que anomenem el ‘secret messiànic’: alerta en voler arribar a la glòria sense comptar i assumir (per do de Déu i amb l’ajut de la seva gràcia) la realitat del sofriment i de la creu; alerta amb les temptacions bàsiques de cobejar riquesa, poder i prestigi. Si no anem en compte, correm el perill d’edulcorar molt el Nadal i que, per a molta gent (i molts joves!), quedi simplement com a cosa d’infants i de bons desigs i sentiments, però força a part de la vida real i quotidiana.

Dins de l’esperança de salvació que significa l’Advent, som convidats també a posar mitjans i a disposar-nos per a rebre’n el do: vetllar, pregar, obrir-nos, compartir. En aquest diumenge se’ns convida a parar esment especialment a tot allò que fa referència a la vida més interior: la pregària i el discerniment. Cal vetllar i demanar al Senyor i a d’altres pelegrins ajuda per a discernir, destriar i veure-hi més clar. Com diu Sant Pau: “... no us canseu mai de pregar, doneu gràcies en tota ocasió... no sufoqueu l'Esperit, no desestimeu els dons de profecia, examineu-ho tot i quedeu-vos allò que trobeu bo, guardeu-vos de tota ombra de mal.”

Demanem i desitgem, doncs, que el Senyor augmenti la nostra fe, esperança i amor. Visquem contents i esperançats, perquè “Ell ho farà així.” Visquem contents, amb aquella ingenuïtat no infantil, però sí confiada i oberta a la novetat i al misteri de llum que és Déu i el seu Regne. “Si no us feu com infants, no entrareu pas en el Regne del cel”.

Que el Senyor ens concedeixi el do de viure aquesta benaurança de fer-nos com infants, segons el seus designis i les seves promeses.

Silvestre Falguera, sj.

Text extret de pregaria.cat

Afegeix el santoral al teu calendari 

Diumenge III d'Advent. Sant Joan de Mata
Diumenge III d'Advent. Sant Joan de Mata

Amb d’altres companys (trinitaris) feia servir la seva renda per  rescatar esclaus dels alarbs (†1213).

ZARA (EDICIÓN ACTUALIZADA) -MARTINEZ, DAVID-978-84-16029-83-9

ZARA (EDICIÓN ACTUALIZADA)

VISIÓN Y ESTRATEGIA DE AMANCIO ORTEGA

sinopsi

Las claves del mayor milagro empresarial de las últimas décadas solo se pueden comprender conociendo a su creador, Amancio Ortega.El espectacular crecimiento de Zara es el fenómeno empresarial más destacado de la historia reciente de nuestro país. Nacida en un momento de clara decadencia de la industria textil, Zara se basa en un modelo de negocio que se ha demostrado imbatible, y que constituye un caso único, estudiado y admirado en todo el mundo. Su vertiginosa expansión y su éxito están inseparablemente ligados a la figura de su fundador, Amancio Ortega, y a su visión única del cliente y del negocio.Zara analiza cuáles son los principios y estrategias que a lo largo de las diferentes etapas de consolidación y crecimiento de la compañía han inspirado a Amancio Ortega a tomar las decisiones claves en cada momento y que constituyen la base de esta multinacional. Desde la gestión de las tiendas hasta el sistema de diseño y aprovisionamiento de Inditex, el libro recorre todos los aspectos de una brillante trayectoria que está estrechamente vinculada a la biografía y la personalidad excepcionales de su fundador, y a su forma de entender a los clientes y de gestionar su empresa.Los expertos opinan...«Por fin un libro equilibrado entre la historia de su patrón y la de la empresa que creó. Un libro interesante, repleto de datos inéditos, pero, sobre todo, valiente, ya que hay que serlo para poder escribir una historia optimista de una gran empresa española en los tiempos que corren.»
José Luis Nueno, catedrático de Marketing del IESE«Pasar por delante de los amplios escaparates de Zara en Manhattan nos lleva a plantearnos ¿cómo ha llegado esta empresa a alcanzar su enorme éxito internacional, y cuáles son las claves de la personalidad de quien ha impulsado esta aventura? El libro de David responde a estas preguntas con enorme claridad.»
Emili J. Blasco, corresponsal de ABC en EE.UU«Si alguien es digno de la admiración general es Amancio Ortega, que ha sido capaz de transformar todo un sector a nivel mundial. Cualquier esfuerzo encaminado a acercarnos a su figura, tal como realiza David Martínez, es un gran beneficio para todos los interesados en aprender a aportar valor de forma innovadora.»
Juan Ramis, profesor de Innovación de ESADE

fitxa tècnica

títol
ZARA (EDICIÓN ACTUALIZADA)
isbn 978-84-16029-83-9
data de publicació 01/10/2016
editorial CONECTA
número d'edicions 1
dades del llibre 218 pàg.
enquadernació Rústica
idioma Español / Castellano

llistat de matèries relacionades

16,06 €
16,90 €
(Estalviï's 5% de dte. per la web)

-Ports gratuïts* 
*Comandes +50€

-Pot rebre-ho demà*
*Comandes peninsulars abans de 18:00h
-O pot recollir-lo a la botiga

més llibres de l'autor


els més venuts