La missa de cada dia
Subscripció

tancar

dimarts 22 d'agost

Setmana XX de durant l'any

La Mare de Déu, Reina de Cel i Terra
La Mare de Déu, Reina de Cel i Terra

«Qui sóc jo perquè la mare del meu Senyor em vingui a visitar?» (Elisabet a Maria, Lc 1,43).

«Oh Déu, vós que constituíreu la Mare del vostre Fill com a Mare i Reina nostra, feu que, ajudats amb la seva intercessió, aconseguim en el Regne celestial la glória que pertoca als vostres fills. Per Nostre Senyor Jesucrist» (Col·lecta).

«La solemnitat de l’Assumpció es prolonga joiosament en la celebració de la memòria de la Mare de Déu Reina, que se celebra vuit després i en la qual contemplem Aquella que, asseguda al costat del Rei dels segles, resplendeix com a Reina i intercedeix com a Mare» (Papa Pau VI, Marialis cultus, 02.02.1974).

«La Verge... fou assumpta a la glòria celestial en cos i ànima, i el Senyor l’exalçà com a Reina de l’univers a fi d’ésser més plenament conforme al seu Fill, Senyor dels qui regnen (cf. Ap 19,16) i vencedor del pecat i de la mort» (Constitució Lumen Gentium 59, Concili Vaticà II).

La celebració de la Mare de Déu Reina és un paral·lel de la solemnitat de Crist Rei; com ho és la del Cor Immaculat de Maria de la del Sagrat Cor de Jesús. Instituïda l’any 1955, se celebrava el 31 de maig; la nova data d’avui acosta més la reialesa de la Mare de Déu a la seva Assumpció o glorificació del 15 d’agost.

La humil noia de Natzaret, que es va definir com “l’esclava del Senyor”, és Reina pel seu amor, per la seva fidelitat, per la seva entrega a la voluntat del Pare. D’aquí que el poble cristià, d’una manera especial des de l’Edat Mitjana, invoqués Maria com a “Reina i Mare de misericòrdia”, com a expressió de la seva confiança en ella. Maria, assumpta al cel, en comunió total amb Déu, roman atenta amorosament al camí de cadascun dels seus fills a la terra.

Veure més...

ZARA (EDICIÓN ACTUALIZADA) -MARTINEZ, DAVID-978-84-16029-83-9

ZARA (EDICIÓN ACTUALIZADA)

VISIÓN Y ESTRATEGIA DE AMANCIO ORTEGA

sinopsi

Las claves del mayor milagro empresarial de las últimas décadas solo se pueden comprender conociendo a su creador, Amancio Ortega.El espectacular crecimiento de Zara es el fenómeno empresarial más destacado de la historia reciente de nuestro país. Nacida en un momento de clara decadencia de la industria textil, Zara se basa en un modelo de negocio que se ha demostrado imbatible, y que constituye un caso único, estudiado y admirado en todo el mundo. Su vertiginosa expansión y su éxito están inseparablemente ligados a la figura de su fundador, Amancio Ortega, y a su visión única del cliente y del negocio.Zara analiza cuáles son los principios y estrategias que a lo largo de las diferentes etapas de consolidación y crecimiento de la compañía han inspirado a Amancio Ortega a tomar las decisiones claves en cada momento y que constituyen la base de esta multinacional. Desde la gestión de las tiendas hasta el sistema de diseño y aprovisionamiento de Inditex, el libro recorre todos los aspectos de una brillante trayectoria que está estrechamente vinculada a la biografía y la personalidad excepcionales de su fundador, y a su forma de entender a los clientes y de gestionar su empresa.Los expertos opinan...«Por fin un libro equilibrado entre la historia de su patrón y la de la empresa que creó. Un libro interesante, repleto de datos inéditos, pero, sobre todo, valiente, ya que hay que serlo para poder escribir una historia optimista de una gran empresa española en los tiempos que corren.»
José Luis Nueno, catedrático de Marketing del IESE«Pasar por delante de los amplios escaparates de Zara en Manhattan nos lleva a plantearnos ¿cómo ha llegado esta empresa a alcanzar su enorme éxito internacional, y cuáles son las claves de la personalidad de quien ha impulsado esta aventura? El libro de David responde a estas preguntas con enorme claridad.»
Emili J. Blasco, corresponsal de ABC en EE.UU«Si alguien es digno de la admiración general es Amancio Ortega, que ha sido capaz de transformar todo un sector a nivel mundial. Cualquier esfuerzo encaminado a acercarnos a su figura, tal como realiza David Martínez, es un gran beneficio para todos los interesados en aprender a aportar valor de forma innovadora.»
Juan Ramis, profesor de Innovación de ESADE

fitxa tècnica

títol
ZARA (EDICIÓN ACTUALIZADA)
isbn 978-84-16029-83-9
data de publicació 01/10/2016
editorial CONECTA
número d'edicions 1
dades del llibre 218 pàg.
enquadernació Rústica
idioma Español / Castellano

llistat de matèries relacionades

16,06 €
16,90 €
(Estalviï's 5% de dte. per la web)

-Ports gratuïts* 
*Comandes +50€

-Pot rebre-ho demà*
*Comandes peninsulars abans de 18:00h
-O pot recollir-lo a la botiga

més llibres de l'autor


els més venuts