Canónigo agustiniano de San Adrián del Besós, abad de San Rufo de Aviñón, obispo de Barcelona, arzobispo de Tarragona y consejero de los condes de Barcelona (†1137).
Puedes consultar las lecturas de hoy en lecturas.misa.app.
La col·lecció de contes de lectura progressiva "De mica en mica" consta de vint-i-un llibres, que pretenen afermar psicològicament aquesta sensació que ja es "pot llegir", quan l'infant domina algunes grafies.
A cada un dels llibres:
l Es parteix de la freqüència dels sons per treballar les distintes posicions dels fonemes consonàntics.
l S'utilitza el vocabulari bàsic dels infants, per afavorir la comprensió de les lectures.
l Hi ha una història argumental que dóna una unitat global al contingut del text.
l Les il·lustracions reforcen les històries, el vocabulari i les maneres de dir, i faciliten la comprensió entre el que l'infant veu i el que llegeix.
l Observacions didàctiques que orienten sobre l'ús i la funció pedagògics de cada llibre.
- Les grafies o lletres estan ordenades segons la dificultat de lectura, i els fonemes se seqüencien de tal forma que s'evitin confusions pel punt i forma d'articulació en la pronúncia dels infants.
- Els llibres poden ser utilitzats tant com a material per a l'aprenentatge de la lectura a l'escola, com per a primeres lectures a la biblioteca de casa o de la classe.
-Recíbalo mañana*
*Si está disponible.
*Pedidos peninsulares antes de las 17:00h.
Envío gratuito*
*Pedidos +50€ (Sólo Península y Baleares)
Durante el estado de alarma en España no se realizan envíos a Suramérica ni Centroamérica.
-O puede recogerlo en la tienda.
La col·lecció de contes de lectura progressiva "De mica en mica" consta de vint-i-un llibres, que pretenen afermar psicològicament aquesta sensació que ja es "pot llegir", quan l'infant domina algunes grafies.
A cada un dels llibres:
l Es parteix de la freqüència dels sons per treballar les distintes posicions dels fonemes consonàntics.
l S'utilitza el vocabulari bàsic dels infants, per afavorir la comprensió de les lectures.
l Hi ha una història argumental que dóna una unitat global al contingut del text.
l Les il·lustracions reforcen les històries, el vocabulari i les maneres de dir, i faciliten la comprensió entre el que l'infant veu i el que llegeix.
l Observacions didàctiques que orienten sobre l'ús i la funció pedagògics de cada llibre.
- Les grafies o lletres estan ordenades segons la dificultat de lectura, i els fonemes se seqüencien de tal forma que s'evitin confusions pel punt i forma d'articulació en la pronúncia dels infants.
- Els llibres poden ser utilitzats tant com a material per a l'aprenentatge de la lectura a l'escola, com per a primeres lectures a la biblioteca de casa o de la classe.