Arzobispo de Valencia (1892-1898) y después de Toledo.
Puedes consultar las lecturas de hoy en lecturas.misa.app.
L'autor intenta que descobrim què és el pecat, discernir quin és el seu veritable rostre, la seva naturalesa profunda.
Prendre consciència d'aquesta vivència –que tots experimentem en un moment o altre– ens ajudarà a entendre millor la Paraula que Déu ens adreça.
El pecat, heus ací un mot que ha perdut el seu poder de significació en la nostra societat. Un mot passat de moda, ple de culpabilitat, que provoca agressivitat.
L'autor vol retornar a aquest mot tota la seva significació i força evocadora, i per poder fer-ho l'ha resituat en la vivència humana de la qual és la cara tenebrosa: misteri d'una llibertat capaç de rebutjar allò que la construeix, drama d'un voler que entra en contradicció amb ell mateix. I sobretot l'ha resituat davant un Déu que és amor; no un Déu legislador que promulga manaments arbitraris amb l'intent de provar l'obediència de les seves criatures; no un Déu llunyà que es preocupa ben poc del que fan els seus fills; sinó un Déu ferit per tot allò que priva l'ésser humà de realitzar-se en solidaritat amb els seus germans.
-Recíbalo mañana*
*Si está disponible.
*Pedidos peninsulares antes de las 17:00h.
Envío gratuito*
*Pedidos +50€ (Sólo Península y Baleares)
Durante el estado de alarma en España no se realizan envíos a Suramérica ni Centroamérica.
-O puede recogerlo en la tienda.
L'autor intenta que descobrim què és el pecat, discernir quin és el seu veritable rostre, la seva naturalesa profunda.
Prendre consciència d'aquesta vivència –que tots experimentem en un moment o altre– ens ajudarà a entendre millor la Paraula que Déu ens adreça.
El pecat, heus ací un mot que ha perdut el seu poder de significació en la nostra societat. Un mot passat de moda, ple de culpabilitat, que provoca agressivitat.
L'autor vol retornar a aquest mot tota la seva significació i força evocadora, i per poder fer-ho l'ha resituat en la vivència humana de la qual és la cara tenebrosa: misteri d'una llibertat capaç de rebutjar allò que la construeix, drama d'un voler que entra en contradicció amb ell mateix. I sobretot l'ha resituat davant un Déu que és amor; no un Déu legislador que promulga manaments arbitraris amb l'intent de provar l'obediència de les seves criatures; no un Déu llunyà que es preocupa ben poc del que fan els seus fills; sinó un Déu ferit per tot allò que priva l'ésser humà de realitzar-se en solidaritat amb els seus germans.