Horario:
de 10 a 14 y de 16 a 20

 

 

 

cerrar

miércoles 3 de marzo

Semana II de Cuaresma

Día Mundial de la Vida Silvestre

San Emeterio y Celedonio

Oficiales romanos que, por ser cristianos, no querían ser soldados y murieron mártires en la ciudad de Calahorra (~ 300).

Puedes consultar las lecturas de hoy en lecturas.misa.app.

LA SOCIETAT DE LA TRANSPARÈNCIA

sinopsis

Cap altra consigna domina avui tant el discurs públic com la transparència. Segons Han, qui en fa esment només per referir-se a la corrupció i a la llibertat d'informació, desconeix la seva envergadura. Aquesta es manifesta quan ha desaparegut la confiança i la societat aposta per la vigilància i el control. Es tracta d'una coacció sistèmica, d'un imperatiu econòmic, no moral o biopolític. Les coses esdevenen transparents quan s'expressen en la dimensió del preu i es desposseeixen de la seva singularitat. La societat de la transparència és un infern d'allò igual.

Google i les xarxes socials, que es presenten com espais de llibertat, han esdevingut un gran panòptic, la presó imaginada per Bentham al segle XVIII, on el vigilant pot observar d'amagat a tots els presoners. El client transparent és el nou habitant d'aquest panòptic digital, on no existeix cap comunitat sinó acumulacions d'Egos incapaços d'una acció comú, política, d'un nosaltres. Els consumidors ja no constitueixen cap enfora que qüestioni l'interior sistèmic. La vigilància no es realitza com un atac a la llibertat. Més aviat, cadascú s'entrega de forma voluntària, despullant-se i exposant-se, a la mirada panòptica. L'habitant del panòptic digital és víctima i actor al mateix temps.

ficha técnica

título
LA SOCIETAT DE LA TRANSPARÈNCIA
isbn 9788425436789
fecha de publicación 19/11/2015
editorial HERDER
número de ediciones 1
datos del libro 88 pags
encuadernación Rústica
idioma Catalán


12,25 €
12,90 €
(Ahorre 5% de dto. por la web)

-Recíbalo mañana*

*Si está disponible.
*Pedidos peninsulares antes de las 17:00h.

Envío gratuito*
*Pedidos +50€ (Sólo Península y Baleares)

Durante el estado de alarma en España no se realizan envíos a Suramérica ni Centroamérica.

-O puede recogerlo en la tienda.

sinopsis
ficha técnica

Cap altra consigna domina avui tant el discurs públic com la transparència. Segons Han, qui en fa esment només per referir-se a la corrupció i a la llibertat d'informació, desconeix la seva envergadura. Aquesta es manifesta quan ha desaparegut la confiança i la societat aposta per la vigilància i el control. Es tracta d'una coacció sistèmica, d'un imperatiu econòmic, no moral o biopolític. Les coses esdevenen transparents quan s'expressen en la dimensió del preu i es desposseeixen de la seva singularitat. La societat de la transparència és un infern d'allò igual.

Google i les xarxes socials, que es presenten com espais de llibertat, han esdevingut un gran panòptic, la presó imaginada per Bentham al segle XVIII, on el vigilant pot observar d'amagat a tots els presoners. El client transparent és el nou habitant d'aquest panòptic digital, on no existeix cap comunitat sinó acumulacions d'Egos incapaços d'una acció comú, política, d'un nosaltres. Els consumidors ja no constitueixen cap enfora que qüestioni l'interior sistèmic. La vigilància no es realitza com un atac a la llibertat. Més aviat, cadascú s'entrega de forma voluntària, despullant-se i exposant-se, a la mirada panòptica. L'habitant del panòptic digital és víctima i actor al mateix temps.

título
LA SOCIETAT DE LA TRANSPARÈNCIA

isbn 9788425436789
fecha de publicación 19/11/2015
editorial HERDER
número de ediciones 1
datos del libro 88 pags
encuadernación Rústica
idioma Catalán
compartir libro

más libros del autor

los más vendidos