660 671 515
   Recibe el Boletín clicando aquí

 

 

cerrar

martes 21 de mayo

Semana V de Pascua

 

Día Mundial de la Diversidad Cultural para el Diálogo y el Desarrollo

San Cristóbal Magallanes y compañeros mártires

Misionero entre los indígenas huicholes, fue fusilado como tantos otros,  durante la revolución de los “cristeros” en Méjico (1927).

LA VOLUNTAT DE COMUNICAR, OBJECTIU DE LES AULES DE LLENGÜES

sinopsis

Aquesta obra és fruit de les Jornades que la Càtedra de multilingüisme Linguamón-UOC va organitzar a l'Institut d'Estudis Catalans el març de 2007 amb l'objectiu d'identificar quines pràctiques d'aprenentatge permeten desenvolupar la voluntat de comunicar en una segona llengua. Per a la Càtedra de Multilingüisme Linguamón-UOC, la conveniència de fer aquell intercanvi d'estudis i experiències era evident: el model "Willingness To Communicate" (WTC, o VdC en català) desenvolupat, entre d'altres, per Peter MacIntyre (que hi va participar), identifica i estructura les variables que influeixen en la voluntat de comunicar en una L2. A més, el moment de les politiques educatives a l'àrea de llengua catalana era i encara és especialment adequat per emprendre aquesta mena d'accions, no sols per la situació social de contacte lingüístic, sinó també per la creixent diversitat lingüística de la societat -i per tant de la població escolar- i per les necessitats que plantegen les polítiques educatives que es proposen l'objectiu de proporcionar una competència trilingüe als estudiants. Un dels objectius que els participants en aquelles jornades van considerar convenients fou precisament la preparació i l'edició d'un recull de documents teòrics i pràctics sobre el desenvolupament dels factors que influeixen en la voluntat de comunicar en els processos d'aprenentatge d'una L2. D'aquí sorgeix el llibre que ara veu la llum.

ficha técnica

título
LA VOLUNTAT DE COMUNICAR, OBJECTIU DE LES AULES DE LLENGÜES
isbn 9788497884624
fecha de publicación 01/12/2011
editorial EDITORIAL UOC
número de ediciones 1
datos del libro 322 pags
dimensiones 24,00 x 17,00 cm
encuadernación Rústica
idioma Catalán


27,55 €
29,00 €
(Ahorre 5% de dto. por la web)
No disponible

-Recíbalo mañana*

*Si está disponible.
*Pedidos peninsulares antes de las 18:00h.

Envío gratuito*
*Pedidos + 50€

-O puede recogerlo en la tienda.

sinopsis
ficha técnica

Aquesta obra és fruit de les Jornades que la Càtedra de multilingüisme Linguamón-UOC va organitzar a l'Institut d'Estudis Catalans el març de 2007 amb l'objectiu d'identificar quines pràctiques d'aprenentatge permeten desenvolupar la voluntat de comunicar en una segona llengua. Per a la Càtedra de Multilingüisme Linguamón-UOC, la conveniència de fer aquell intercanvi d'estudis i experiències era evident: el model "Willingness To Communicate" (WTC, o VdC en català) desenvolupat, entre d'altres, per Peter MacIntyre (que hi va participar), identifica i estructura les variables que influeixen en la voluntat de comunicar en una L2. A més, el moment de les politiques educatives a l'àrea de llengua catalana era i encara és especialment adequat per emprendre aquesta mena d'accions, no sols per la situació social de contacte lingüístic, sinó també per la creixent diversitat lingüística de la societat -i per tant de la població escolar- i per les necessitats que plantegen les polítiques educatives que es proposen l'objectiu de proporcionar una competència trilingüe als estudiants. Un dels objectius que els participants en aquelles jornades van considerar convenients fou precisament la preparació i l'edició d'un recull de documents teòrics i pràctics sobre el desenvolupament dels factors que influeixen en la voluntat de comunicar en els processos d'aprenentatge d'una L2. D'aquí sorgeix el llibre que ara veu la llum.

título
LA VOLUNTAT DE COMUNICAR, OBJECTIU DE LES AULES DE LLENGÜES

isbn 9788497884624
fecha de publicación 01/12/2011
editorial EDITORIAL UOC
número de ediciones 1
datos del libro 322 pags
dimensiones 24,00 x 17,00 cm
encuadernación Rústica
idioma Catalán
compartir libro

los más vendidos