Memoria obligatoria
Según la ‘Vida’ escrita por San Atanasio, de joven, muertos sus padres, se tomó tan en serio aquellas palabras de Jesús: ‘Si quieres ser perfecto, anda, vende tus bienes, da el dinero a los pobres –así tendrás un tesoro en el cielo- y luego ven y sígueme’ (Mt 19,21b) que se retiró, solo, al desierto de Egipto durante más de veinte años (siglo III). Pero no se desentendió de los problemas del mundo: mantuvo contactos con la Iglesia de Alejandría, su ciudad natal, y animó a cuantos le pedían consejo; muchos le llamaban ‘Padre’ (‘Abad’), y llenaron el desierto de monasterios.
Oración colecta
Señor y Dios nuestro, que llamaste al desierto a San Antonio, abad, para que te sirviera con una vida santa; concédenos por su intercesión que sepamos negarnos a nosotros mismos para amarte a Ti siempre sobre todas las cosas.
Puedes consultar las lecturas de hoy en lecturas.misa.app.
En un món sorollós, saturat d'estímuls, en una societat de canvi constant i d'alta velocitat, cal que l'escola s'ocupi del creixement del món interior; que n'afavoreixi
un desenvolupament sa i ric és més necessari que mai. No es tracta, però, de carregar l'escola amb una nova missió, no es tracta d'incorporar una nova matèria. La proposta que aquí presentem planteja com l'escola, fent el que fa, pot millorar els seus objectius educatius. I fent això ajuda al desenvolupament personal dels alumnes, dels seus docents, de la comunitat educativa. Com? Amb espais i temps de silenci, per començar. Amb uns altres ritmes. Amb petits detalls que influeixen en el clima de l'escola i de l'aula. Però, sobretot, sense afegir-hi res. Sense contribuir a la saturació. Des del que fem, amb un fer diferent. Proposem un estil, una consciència, un reconeixement.
-Recíbalo mañana*
*Si está disponible.
*Pedidos peninsulares antes de las 17:00h.
Envío gratuito*
*Pedidos +50€ (Sólo Península y Baleares)
Durante el estado de alarma en España no se realizan envíos a Suramérica ni Centroamérica.
-O puede recogerlo en la tienda.
En un món sorollós, saturat d'estímuls, en una societat de canvi constant i d'alta velocitat, cal que l'escola s'ocupi del creixement del món interior; que n'afavoreixi
un desenvolupament sa i ric és més necessari que mai. No es tracta, però, de carregar l'escola amb una nova missió, no es tracta d'incorporar una nova matèria. La proposta que aquí presentem planteja com l'escola, fent el que fa, pot millorar els seus objectius educatius. I fent això ajuda al desenvolupament personal dels alumnes, dels seus docents, de la comunitat educativa. Com? Amb espais i temps de silenci, per començar. Amb uns altres ritmes. Amb petits detalls que influeixen en el clima de l'escola i de l'aula. Però, sobretot, sense afegir-hi res. Sense contribuir a la saturació. Des del que fem, amb un fer diferent. Proposem un estil, una consciència, un reconeixement.