AROMA DE MARCA

CLAUS PER CREAR UNA BONA MARCA A TRAVÉS DE CASOS PRÀCTICS

5% descuento exclusivo web

13,20 

12,54 

13,20 

Envío gratuito en pedidos superiores a 50€ (España peninsular y Baleares).
O podéis recogerlo en la tienda. El horario de la librería es de lunes a viernes de 10h a 14h y de 16 a 20h, y sábados de 10h a 14h.

Disponible mañana en función de nuestras existencias. Pedidos antes de las 16h.

 

AROMA DE MARCA

CLAUS PER CREAR UNA BONA MARCA A TRAVÉS DE CASOS PRÀCTICS

Mira al teu voltant. Estàs rodejat de productes que, en un moment o altre, faràs servir, i si no ho fas, tard o d’hora et transmetran emocions o et cridaran l’atenció. Ara, entre les mans, tens aquest llibre… I, si el tens, és perquè t’ha cridat l’atenció, i en això la imatge, la publicitat i la comunicació hi han ajudat. Potser hi ha alguna cosa que l’ha fet diferent del que hi ha fins ara. Alguna cosa que ha fet que te’l miris. I és que la diferenciació és, sens dubte, la base de la bona publicitat, així com també la del fet que sigui únic. Aquest llibre vol ser un recull de tot això: t’ajudarà a crear una (bona) marca i a difondre-la a partir d’històries reals o exemples pràctics que han funcionat i altres en què l’autora ha treballat professionalment amb èxit.