D’ON VENIM. ON HEM D’ANAR
MATABOSCH I SOLER, ANTONI
16,00 €
15,19 €
Enviament gratuït en comandes superiors a 50€ a Espanya peninsular i 80€ a Balears; o podeu recollir-lo a la botiga.
Les comandes s’han de fer abans de les 16h.
Disponible demà en funció de les nostres existències.
D’ON VENIM. ON HEM D’ANAR
MATABOSCH I SOLER, ANTONI
Des de la meitat del segle XIX, la teoria evolucionista ha suscitat grans controvèrsies, tant en el camp religiós com científic. L’autor ofereix una anàlisi d’aquesta qüestió que sacsejà les aigües relativament somortes de la fe cristiana i de la ciència, els efectes del qual continuen ben presents en les societats contemporanies.
L’obra que tens a les mans exposa una visió de l’evolucionisme i la constel·lació de reaccions i de moviments que hi tenen relació: el paper de Teilhard de Chardin en el canvi de la prevenció a l’acceptació de l’evolucionisme; l’actual crisi de la ideologia del progres; el debat sobre el tema de l’anomenat pecat original; les anàlisis de l’especialista en informació, Marshall McLuhan; corrents com l’evangeli de la prosperitat, el creacionisme científic i el disseny intel·ligent. Compta també amb l’aportació de David Jou sobre les relacions entre fe i ciència.
La meditació cristiana sobre Déu creador ens aporta una magnífica base reflexiva per il·luminar molts elements de fons per lluitar contra el greu deteriorament de la vida en la terra.

