HACELDAMA
BLAI BONET
21,50 €
20,43 €
Enviament gratuït en comandes superiors a 50€ a Espanya peninsular i 80€ a Balears; o podeu recollir-lo a la botiga.
Les comandes s’han de fer abans de les 16h.
Disponible demà en funció de les nostres existències.
HACELDAMA
BLAI BONET
El 2026 es compleixen cent anys del naixement de Blai Bonet. Els de Club Editor, que ja n’hem publicat El mar, Judes i la primavera i Míster Evasió, no podíem faltar a la celebració: encetarem l’Any Bonet amb Haceldama, tresor amagat de la literatura catalana i l’última novel·la que faltava per reeditar.
Haceldama vol dir camp de sang. Els homes que viuen dins aquest llibre han fet la guerra i un d’ells cometrà un atemptat. Es diu Andreu Crous i el narrador anirà reunint els fragments de la seva vida per resoldre el trencaclosques del crim: ¿per què un noi innocent es converteix en botxí?
Publicada el 1959 immediatament després d’El mar, aquesta novel·la és una revolució, un prodigi de la poesia llançat a la dictadura com una bomba de mà.

