OFICIS DE CONVENT

EL DIA A DIA DELS FRARES NO CLERGUES

5% descompte exclusiu web

17,00 

16,15 

17,00 

Enviament gratuït en comandes superiors a 50€ (Espanya peninsular i Balears)
O podeu recollir-lo a la botiga. L’horari de llibreria  és de dilluns a divendres de 10h a 14h i de 16h a 20h i dissabtes de 10h a 14h.

Disponible demà en funció de les nostres existències. Comandes abans de les 16h.

OFICIS DE CONVENT

EL DIA A DIA DELS FRARES NO CLERGUES

Al llarg dels temps els oficis conventuals dels caputxins han estat en mans dels frares llecs, és a dir, germans no clergues que passen la seva vida als convents i en fraternitat amb els germans clergues. Persones no sempre prou reconegudes fora de l’àmbit conventual, però que han tingut un paper principal en el desenvolupament de la vida diària dels convents de portes endins.
Hug Llàcer, autor de l’obra, ha investigat el tema i ha recollit imatges, documents i testimonis de frares de diversos convents per aprofundir en la història i la memòria d’aquests oficis. I és a través de la visió dels germans que els han exercit, dels seus testimonis, les seves vivències i els seus records, que el lector s’endinsarà en la quotidianitat de la vida conventual passada i present. Oficis com el de porter, almoiner, cuiner, hortolà, fabriquer, refitoler o saurí, que o bé ja no existeixen o que, en l’actualitat, sovint recauen en mans de persones de fora. Rememorar-los permet, doncs, recuperar un llegat humà necessari en la història de l’orde dels caputxins.