QUADERN DE LECTURES – COMENCEM, CONTINUEM, ACABEM 1.1 – PRIMÀRIA (LLIGADA)
2,25 €
2,13 €
Enviament gratuït en comandes superiors a 50€ (Península i Balears)
O podeu recollir-lo a la botiga
Disponible demà en funció de les nostres existències. Comandes abans de les 16h.
QUADERN DE LECTURES – COMENCEM, CONTINUEM, ACABEM 1.1 – PRIMÀRIA (LLIGADA)
El quadern de lectures Comencem, continuem i acabem 1.1 és un quadern per treballar la comprensió lectora a educació primària amb petites lectures i preguntes per veure que el nen i la nena han entès el text llegit.
Cada pàgina té una petita lectura, per tant, tenim 15 lectures curtes; les lectures són curtes amb preguntes on s’ha de triar la resposta correcta.
Al final del quadern tenim una activitat per repassar les lectures on s’haurà de relacionar cada lectura amb una paraula clau, per veure si s’ha assimilat correctament la lectura.
Aquest quadern forma part de la col·lecció COMENCEM, CONTINUEM, ACABEM: una eina de treball per a facilitar la iniciació en la comprensió lectora, amb lectures i preguntes diverses.
Les lectures tenen una temàtica adequada a l’edat i això fa que l’alumnat gaudeixi amb l’aprenentatge de la lectura comprensiva.
Els quaderns no van destinats a cursos concrets sinó que tot depèn del moment lector de cada alumne.
Com a orientació:
Núm: 1.1, 1.2, 1.3 …….. 1r o 2n Curs
Núm: 2.1, 2.2, 2.3……… 2n 0 3er Curs
Objectiu: Desenvolupament de la comprensió lectora.