REVISTA SERRA D’OR – 781. GENER 2025
PUBLICACIONS DE L'ABADIA DE MONTSERRAT
7,50 €
7,12 €
Enviament gratuït en comandes superiors a 50€ (Espanya peninsular i Balears)
O podeu recollir-lo a la botiga. L’horari de llibreria és de dilluns a divendres de 10h a 14h i de 16h a 20h i dissabtes de 10h a 14h.
Disponible demà en funció de les nostres existències. Comandes abans de les 16h.
REVISTA SERRA D’OR – 781. GENER 2025
PUBLICACIONS DE L'ABADIA DE MONTSERRAT
La revista “Serra d’Or” es va iniciar l’any 1955 i, amb la seva orientació actual de publicació d’alta cultura, va començar l’activitat a finals de 1959.
Des d’un principi, es va proposar crear un espai eficaç de diàleg i col·laboració, oferint les seves pàgines a un nombre extraordinari de col·laboradors, de procedències ideològiques molt diverses i amb un temari molt ampli: religió i pensament, opinió, política, economia, arts plàstiques, llengua i literatura, disseny, arquitectura i urbanisme, teatre, cinema, televisió, crítica literària, etc. La revista ha fet possible la incorporació dels estudiosos més joves a un mitjà de difusió cultural d’un prestigi reconegut, i ha contribuït a una renovació en general dels esquemes de la crítica, tant literària com artística i, de manera especial, en el camp musical, del teatre i del cinema i la televisió.
En aquests darrers anys ha pres una nova empenta, visible en la puntualitat d’aparició, en la renovació dels col·laboradors i en l’edició dels temes.
Tot plegat en fa una revista molt atraient en el seu gènere arreu dels Països Catalans…