5% descuento exclusivo web

13,50 

12,82 

13,50 

Envío gratuito en pedidos superiores a 50€ (España peninsular y Baleares) o podéis recogerlo en la tienda.

Disponible mañana en función de nuestras existencias. Pedidos antes de las 16h.

 

LA BONA MORT

«Escric perquè de sobte m’he adonat que tot el que estimo morirà»
Així comença el dietari que Vicenç Villatoro va escriure entre el 6 de febrer i el 28 de març del 2006, en paral·lel a les últimes setmanes de vida de la seva mare, a qui havien diagnosticat un càncer que va preferir no tractar-se.
Lluny de l’autoajuda i de l’exaltació sentimental, les notes d’aquest dietari acompanyen una família en uns moments en que s’alternen els instants de tristesa, d’evocació i, fins i tot, de felicitat. Els de màxima consciència i els de gairebé somni. Els de tendresa i els de temor.
Tot i la cruesa de la frase inicial, al llarg d’aquestes notes i d’aquestes setmanes ens apareix la possibilitat, a través de la serenitat, la fortalesa i la companyia, d’arribar a una bona mort.