EL CARRER DE LA XOCOLATA

SOLSONA, RAMON

5% descompte exclusiu web

21,50 

20,42 

21,50 

Enviament gratuït en comandes superiors a 50€ (Espanya peninsular i Balears)
O podeu recollir-lo a la botiga. L’horari de llibreria  és de dilluns a divendres de 10h a 14h i de 16h a 20h i dissabtes de 10h a 14h.

Disponible demà en funció de les nostres existències. Comandes abans de les 16h.

EL CARRER DE LA XOCOLATA

SOLSONA, RAMON

Ramon Solsona revive con emoció i humor la Barcelona popular dels anys 50 i 60 en una obra que evoca les memòries dels germans Solsona. Nascuts prop de la fàbrica de Cola Cao, els protagonistes de la història són nens i nenes dels anys cinquanta que, tot i viure sota el franquisme, s’abstreuen de la realitat a través dels tebeos, la ràdio i els Juegos Reunidos. Una generació que estrena per primera vegada el telèfon, la dutxa, la nevera elèctrica, el televisor i el sis-cents.

En aquest relat, Gràcia es presenta com un barri popular ple de escombriaires, fanalers, cobradors, botigues de tota la vida, tramvies plens i cines de reestreno. Els fills del baby boom canten i protesten mentre els seus pares comencen a viatjar sols i a fer turisme. La memòria familiar estira els fils de la migració interior que conflueixen a Barcelona, amb una sèrie de personatges peculiars com un avi orguener, un altre carlí exaltat, una àvia teixidora, i una altra que cria conills i ensenya als periquitos a dir ‘periquito’. Una obra entranyable sobre la nostàlgia i el canvi social, on les ties porten a missa un gos tan formal que alça una pota per donar la pau.