LA QUÍMICA DE L’ODI

5% descompte exclusiu web

19,90 

18,90 

19,90 

Enviament gratuït en comandes superiors a 50€ a Espanya peninsular i 80€ a Balears; o podeu recollir-lo a la botiga.

Les comandes s’han de fer abans de les 16h.

Disponible demà en funció de les nostres existències.

LA QUÍMICA DE L’ODI

Per a la inspectora en cap Ana Arén no hi ha treva: després de resoldre el cas que pràcticament va acabar amb ella, haurà d’enfrontar-se a un repte endimoniat, l’assassinat d’una de les dones més famoses d’Espanya.
Sempre qüestionada pel seu superior, al capdavant d’un equip que encara no confi a en ella i amb el focus mediàtic sobre la investigació, l’Ana es veu de nou davant un crim aparentment irresoluble en què el temps i el passat s’obstinen a jugar en contra seu.
Després de l’èxit de No soy un monstruo (Premio Primavera de Novela 2017), traduïda a diverses llengües i que serà portada a la pantalla, Carme Chaparro es consolida amb La química de l’odi, la seva segona novel·la, com una de les autores de thriller més interessants i arriscades.