L’EVANGELI DE MATEU. EDICIÓ COMENTADA
VARIOS AUTORES
2,50 €
2,37 €
Enviament gratuït en comandes superiors a 50€ a Espanya peninsular i 80€ a Balears; o podeu recollir-lo a la botiga.
Les comandes s’han de fer abans de les 16h.
Disponible demà en funció de les nostres existències.
L’EVANGELI DE MATEU. EDICIÓ COMENTADA
VARIOS AUTORES
L’Evangeli de Mateu és el primer dels vint-i-set llibres que formen el Nou Testament. El text dels quatre evangelis recull els relats sobre la vida, paraules i fets de Jesucrist, transmesos oralment pels seus seguidors, fins que passats uns anys van esdevenir escriptura.
L’Evangeli és la Bona Notícia absoluta perquè ve directament de Déu, Creador de l’univers. Aquí se’ns dona a conèixer una història que salva perquè omple de sentit les nostres existències. Déu ha volgut que coneguéssim Crist, el seu Fill, que ha nascut de Maria. La vida de Jesús i el seu missatge se situa en un temps concret de la història: Jesús va morir clavat en una creu a Jerusalem, l’any 30 de la nostra era, perquè el seu missatge no va agradar als poderosos d’aquell moment (ni de cap altre temps). Uns homes van fer morir Jesús, però Déu el va ressuscitar d’entre els morts. Com el Ressuscitat, Jesús és present en la vida de les comunitats de seguidors de Jesús de Natzaret. Som els qui formem l’Església.
Aquesta edició incorpora breus notes i molt accessibles, destacades en requadres de colors, que ajudaran a compendre millor cada passatge del text: qui són els personatges que hi apareixen, què significaven les paraules o expressions concretes en el seu temps, o quina relació tenen amb altres textos de la Bíblia.

