NOMÉS TERRA, NOMÉS PLUJA, NOMÉS FANG
PREMI LLIBRETER 2025
ALBETS REIG, MONTSE
18,50 €
17,58 €
Enviament gratuït en comandes superiors a 50€ a Espanya peninsular i 80€ a Balears; o podeu recollir-lo a la botiga.
Les comandes s’han de fer abans de les 16h.
Disponible demà en funció de les nostres existències.
NOMÉS TERRA, NOMÉS PLUJA, NOMÉS FANG
PREMI LLIBRETER 2025
ALBETS REIG, MONTSE
Llibre guanyador del Premi Llibreter 2025 de Literatura Catalana
A Ca la Viuda, un antic mas rural als afores d’un poble atrapat en la rutina, fa temps que no s’hi acosta ningú. Però al seu interior, hi batega l’essència de totes les generacions que hi van viure, esperant pacientment el retorn de l’última dona de la família. I un dia hi arriba la Maria, arrossegant una gelor profunda. Mig viva i mig morta; completament desconcertada.
El seu aïllament emocional només es veu interromput per les visites dels seus dos veïns: en Manel, un home discret, que només sap estimar en silenci, i la seva companya, la Cristineta, que irromp com una riuada en la vida dels altres.
Amb una prosa subtil i commovedora, Només terra, només pluja, només fang és una novel·la introspectiva que afronta la pèrdua, el dol i la solitud, i aprofundeix en la necessitat humana de connexió. Mentre el poble es remou entre la desconfiança i la incomoditat, els protagonistes d’aquesta història fan caure els murs que els separen i busquen en el passat familiar l’impuls que els torni a la vida.

