ONE PIECE N. 01 (CATALÀ)

EIICHIRO ODA

5% descompte exclusiu web

16,95 

16,11 

16,95 

Enviament gratuït en comandes superiors a 50€ a Espanya peninsular i 80€ a Balears; o podeu recollir-lo a la botiga.

Les comandes s’han de fer abans de les 16h.

Disponible demà en funció de les nostres existències.

ONE PIECE N. 01 (CATALÀ)

EIICHIRO ODA

El shonen més pirata, ara en català!És la gran era dels pirates. Centenars de bergants lluiten, banderes onejant al vent, per a aconseguir el One Piece, el tresor que ho aplega tot que va deixar el llegendari rei dels pirates Gold Roger. Aquest pirata famós té tota l’admiració d’un noi anomenat Ruffy, que es mor de ganes de salpar amb en Shanks, el líder d’una banda pirata que amarra el vaixell al seu poble. Un bon dia, en Ruffy es menja una fruita del diable, un botí de guerra que en Shanks i els seus havien aconseguit, i li atorga un cos que s’estira com si fos de goma a canvi de perdre la capacitat de nedar de per vida.
Però, just després, en Ruffy provoca uns bandits de les muntanyes enemistats amb la banda d’en Shanks, que el fan presoner i el llancen al bell mig del mar. Mentre pica de peus i mans per a no ofegar-se, una bèstia marina intenta cruspir-se’l… però llavors apareix en Shanks i el salva! En Ruffy sobreviu, però a canvi el pirata perd un braç.
10 anys després que en Shanks s’acomiadés d’ell i li deixés el barret de palla que ara és el seu tret distintiu, en Ruffy es fa a la mar en solitari. Així comença el seu gran viatge per a convertir-se en el rei dels pirates!