VICTORIAN PSYCHO (ED. CATALÀ)
FEITO, VIRGINIA
20,90 €
19,86 €
Enviament gratuït en comandes superiors a 50€ (Espanya peninsular i Balears)
O podeu recollir-lo a la botiga. L’horari de llibreria és de dilluns a divendres de 10h a 14h i de 16h a 20h i dissabtes de 10h a 14h.
Disponible demà en funció de les nostres existències. Comandes abans de les 16h.
VICTORIAN PSYCHO (ED. CATALÀ)
FEITO, VIRGINIA
Virginia Feito, coneguda com «la Patricia Highsmith espanyola» i «la nova dama del thriller» (La Razón), torna amb Victorian Psycho, una novel·la encara més provocadora i inquietant després de l’èxit aclaparador de La senyora March. Guardonada amb els premis Best Novel Valencia Negra i Un año de libros ECI al millor debut, Feito consolida el seu lloc com una de les autores més destacades del thriller psicològic contemporani.
A Victorian Psycho, el senyor i la senyora Pounds contracten la Winifred Notty com la perfecta institutriu victoriana per educar els seus fills: francès i costura per a la Drusilla, i àlgebra i història per al petit Andrew. Però sota la rígida façana d’Ensor House s’amaguen secrets obscurs i perversions que ni tan sols la pertorbada senyoreta Notty podria imaginar. Amb un final sorprenent i macabre, aquesta història es converteix en un conte de Nadal que estremirà els lectors.
Amb un estil brillant que combina humor negre, enginy sardònic i un toc dickensià, Victorian Psycho confirma el talent únic de Feito per barrejar crítica social i terror psicològic en una narració addictiva i captivadora.