CUINAR EN TEMPS DE CRISI

RECEPTES DE FRARE I GUISATS POPULARS

5% descuento exclusivo web

4,00 

3,81 

4,00 

Envío gratuito en pedidos superiores a 50€ en España Peninsular y 80€ en Baleares; o podéis recogerlo en la tienda.

Los pedidos deben realizarse antes de las 16h. Disponible mañana en función de nuestras existencias.

 

 

 

CUINAR EN TEMPS DE CRISI

RECEPTES DE FRARE I GUISATS POPULARS

Cuinar en temps de crisi és un petit receptari de cuina, escrit per Fra Valentí Serra de Manresa, que ens aporta la transcripció d’antigues receptes culinàries –pròpies de la tradició rural i conventual- seleccionades de manuscrits i vells tractats poc coneguts, que encara avui poden ser d’utilitat per a la preparació, amb pocs recursos, d’una gran varietat de plats saborosos.

El quadern està distribuït en quatre apartats:

receptes per cuinar i confitar les verdures i hortalisses
receptes per guisar les carns i l’aviram
receptes per cuinar peixos i salaons
receptes per preparar begudes refrescants i postres

Un receptari que permetrà al lector endinsar-se en la tradició culinària dels convents caputxins, caracteritzada per la senzillesa i l’austeritat. Una cuina sana i equilibrada, que de ben segur que ens ajudarà a preparar plats fàcils i saborosos sense haver d’esmerçar grans recursos.

Per facilitar la comprensió dels textos antics, el quadern inclou un apèndix amb un complert glossari de termes relatius a productes, estris i mesures.

Primer quadern de la Col.lecció l’Ermità

Amb Cuinar en temps de crisi s’inicia la Col·lecció l’Ermità, que neix de la mà d’Edicions Morera, encarregada de publicar el tradicional Calendari de l’Ermità, que enguany arriba als seus 140 anys de trajectòria ininterrompuda. És per celebrar-ho que han impulsat aquesta nova col·lecció, que pretén acostar al lector temes relatius a la cultura popular i tradicional, astronòmica o agrària a través de quaderns i petits llibres monogràfics pràctics i de fàcil lectura.