ELS PATIS 3. L”ENIGMA DEL CONCURS IMPOSSIBLE

ANNA MORATÓ GARCÍA

5% descuento exclusivo web

13,95 

13,25 

13,95 

Envío gratuito en pedidos superiores a 50€ en España Peninsular y 80€ en Baleares; o podéis recogerlo en la tienda.

Los pedidos deben realizarse antes de las 16h. Disponible mañana en función de nuestras existencias.

 

 

 

ELS PATIS 3. L”ENIGMA DEL CONCURS IMPOSSIBLE

ANNA MORATÓ GARCÍA

Resol el misteri i sigues capaç de controlar les teves emocions!
Un grup d”amics, Els P.A.T.I.S., investiguen el que passa al seu voltant. Junts, s”endinsaran en casos plens de misteri, emoció i molt d”enginy. 
Algú està sabotejant el concurs de la classe d”anglès! En Sergi, la Paula, l”Alba i l”Isaac hauran de seguir les pistes i els sospitosos per resoldre el misteri, mentre aprenen a fer front a les comparacions, les preocupacions i la sensació de ser diferent de la resta.
Una col·lecció de misteris que ajuda a entendre i gestionar les emocions. Perquè al pati, pot passar-hi de tot.
Per què cal llegir les aventures d”Els P.A.T.I.S.?
?? Perquè combina misteri i emocions en una mateixa història.
??Perquè el Comandament del Poder converteix les emocions en accions concretes i comprensibles, que els lectors podran aplicar en el seu dia a dia. 
??Perquè transcorre en un entorn proper —l”escola i el pati—, on sorgeixen conflictes reals.
?? Perquè fomenta valors com l”amistat, l”empatia i el treball en equip, essencials en aquesta etapa.
?? Perquè convida a veure els problemes com a reptes que es poden superar, cosa que reforça l”autoestima, confiança i autonomia dels lectors. 
«Els P.A.T.I.S.» és una col·lecció que barreja misteri i educació emocional, i que es desenvolupa en un dels llocs més emocionants de la infància: el pati de l”escola. Cada títol explica una història protagonitzada per dos bessons que, juntament amb la seva colla d”amics i un camaleó formen Els P.A.T.I.S. Junts viuran aventures plenes de petites intrigues, reptes escolars i descobriments quotidians. Cada història està dividida en capítols breus, amb molt de ritme narratiu i il·lustracions a tot color que faciliten la lectura autònoma.