NO HI HA PARAULES
ASSUMIR LA MORT D'UN FILL
TORRALBA ROSELLÓ, FRANCESC
21,95 €
20,85 €
Envío gratuito en pedidos superiores a 50€ en España Peninsular y 80€ en Baleares; o podéis recogerlo en la tienda.
Los pedidos deben realizarse antes de las 16h.
Disponible mañana en función de nuestras existencias.
NO HI HA PARAULES
ASSUMIR LA MORT D'UN FILL
TORRALBA ROSELLÓ, FRANCESC
El 14 d’agost del 2023 serà una data que quedarà gravada, per sempre més, en la vida de Francesc Torralba. Aquell dia va sortir d’excursió amb el seu fill sense saber que seria el darrer que compartirien: l’Oriol va morir en un accident a la muntanya. Aquesta experiència traumàtica va fer que el món d’en Francesc s’aturés i que s’hagués d’enfrontar amb sentiments, sensacions i pensaments difícils de digerir, sense estar-hi preparat. El procés de dol és un camí tortuós i amb moltes anades i vingudes, que ens posa davant l’única cosa insalvable: la mort.
No hi ha paraules és l’obra de la seva vida, no només pels esdeveniments que la motiven, sinó perquè l’ha obligat a replantejar-se des d’una perspectiva totalment nova un tema que ell ja havia abordat com a filòsof: la pèrdua. Torralba fa una revisió profunda a partir de l’experiència, amb un to solemne i cercant refugi i respostes en els filòsofs i els seus escrits.
Un llibre emocionant i necessari per trencar amb el tabú de la mort i parlar del que suposa la fi de la vida d’un ésser estimat, que plasma de forma magistral allò que va més enllà de les paraules.
Disponible també en castellà


