SOTA LA PELL, UN ARBRE
PERE PENA JOVÉ
24,90 €
23,65 €
Envío gratuito en pedidos superiores a 50€ en España Peninsular y 80€ en Baleares; o podéis recogerlo en la tienda.
Los pedidos deben realizarse antes de las 16h. Disponible mañana en función de nuestras existencias.
SOTA LA PELL, UN ARBRE
PERE PENA JOVÉ
Vida íntima i història col·lectiva es barregen en un relat evocador i intens sobre el desig, la sexualitat i la presa de consciència política. A través de records fragmentaris i veus heretades, el narrador reconstrueix una infantesa i una joventut marcades pels silencis familiars i per la necessitat de compendre d’on venim.
Com un arbre que creix cap endins, cada episodi obre una nova capa de sentit i posa en qüestió com recordem i com ens expliquem. La figura de la Candelària, artista i dona avançada al seu temps, travessa el llibre com una arrel fonda, origen d’una genealogia femenina tan lliure com fràgil que abraça tot un segle.
Sota la pell, un arbre reivindica el tacte, la paraula i la memòria com a espais de resistència i dignitat.
«Aquesta novel·la de Pere Pena és una mostra de com l’alta literatura i l’entreteniment no tenen per què ser contraris». Miquel de Palol
«Una novel·la extraordinària: memòria personal, memòria de tota una època i, sobretot, una lliçó de saviesa sobre el cor humà». Carlos Marzal


