CURS DE FEMINISME PER MICROONES
17,90 €
17,00 €
Enviament gratuït en comandes superiors a 50€ a Espanya peninsular i 80€ a Balears; o podeu recollir-lo a la botiga.
Les comandes s’han de fer abans de les 16h.
Disponible demà en funció de les nostres existències.
CURS DE FEMINISME PER MICROONES
Un cop sobre la taula per reforçar el paper del feminisme en la nostra societat. Sense embuts, sense mitges tintes, sense por. Amb humor. Imprescindible, urgent i en vena. Un curs de feminisme exprés, amb raons i arguments, dades i exemples, i, també, humor, ironia i un punt de sarcasme. Una obra necessària que denuncia el masclisme encobert en tots els àmbits de la nostra vida quotidiana l’educació, la llengua, la cultura, els mitjans de comunicació, la política…- i que crida a fer-li front d’una manera radical: amb una revolució, la revolució feminista del segle XXI que ho canviarà tot, perquè canviarà les dones.
Natza Farré s’erigeix com una veu reivindicativa, entusiasta i rebel que escriu, des de l’inconformisme més absolut, que les dones han de ser feministes per naturalesa, pel simple fet de ser dones. Si no ho són, aquest llibre les acabarà de convèncer. Només així podran canviar el món.
«El pitjor que ens pot passar no és que se’ns escampi el rímel o se’ns trenqui un taló justament quan sortim de casa. El pitjor que ens pot passar és continuar com estem, com a dones.»




